3SmåGull Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Noen som har anbefalinger ift bilstol?? Vurderer Recaro, som jeg har lest endel bra om... Men MaxiCosi får også mye bra omtale... Jeg tar imot erfaringer/anbefalinger med STOR TAKK
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Vi har izi comfort til jenta vår på 2 år, hun trives kjempegodt i den og den ser virkelig komfertabel ut, det er jo ikke nyfødt stol da men fra 9 kilo og oppover. Den kostet vel nesten 3500 mener jeg å huske.
LilleTrille med en tulle Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Vi har valgt Maxi Cosi Cabriofix med base:) Vi er fornøyde allerede, men har jo ikke akkurat prøvd den så mye... Det er 50 dager til termin=P Basen var ganske lett å montere, bortsett fra at jeg holdte på å klikke på støttebeinet!! Men så kommer selvsagt sambo å klikker det på plass så lett som en plett! Men det er bare å dra i en grå greie på basen så løsner setet. Det veier ikke så mye og er lett og bære rundt:) Har tatt det ut og inn av bilen mange ganger allerede, og vi har bare 2 dører, så med et større setet hadde det blitt bil bytte;) Men så forbrukerrådet hadde laget en ny test nå, og da var INGEN Maxi Cosi stoler med... De vant sist=S Veldig rart....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå