bompibomp Skrevet 10. juni 2009 #1 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei, Jeg lurer på hvordan jeg går fram for å få riktig oppfølging? Jeg skal ha mitt andre barn nå, og i forrige svangerskap hadde jeg kort livmorhals og langt sengeleie. Denne ganger er det litt ekstra komplikasjoner med at jeg MÅ ta keisersnitt, ellers kan hele underlivet "ryke" etter skader fått ved forrige fødsel... Jeg skal føde i Stavanger, og her er de veldig konservative på keisersnitt. Er engstelig for at jeg plutselig går i fødsel, og at jeg ramler borti en lege som ikke vil gi meg keisersnitt. Har hørt om flere såkalte "røde" fødsler hvor det har skjedd... Er bare 10 uker på vei, men bor 1 times reis fra sykehuset, og forrige fødsel var unnagjort på 2,5 time... Er engstelig for at ting kan skje ennå raskere denne gangen, og ønsker derfor å få til samtaler med fødeavdelingen for å tilrettelegge/ forebygge at jeg får barnet for tidlig... Men hvordan gjør jeg dette?? Skal til legen min i morgen. Hun er ei kjekk dame som alltid er positivt innstilt til det meste. Det er jo vell og bra når alt går godt, men akkurat nå ønsker jeg ikke å bare "vente og se" om ting går rett vei. Jeg vil gjerne gjøre mitt for ihvertfall ikke å framprovosere noe... Kjenner allerede trykk ned mot underlivet når jeg går.. og det er jo nesten litt snodig tidlig... er takknemlig for alle svar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140238296-hva-gj%C3%B8r-jeg-for-%C3%A5-f%C3%A5-riktig-oppf%C3%B8lging/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå