den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Er det noen vordende julimødre fra Heggedal (eller området rundt) her inne? Vi er nye i området, hadde vært kjekt å bli kjent med andre i samme situasjon. Jeg har termin i begynnelsen av juli, skal føde på Bærum Sykehus. Fra før har vi en gutt på snart 3.
Moniqe78 Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Hei, bor på Borgen (ved Bondviatn) møter en gang i uken jenter som har termin i juli fra asker & Bærum. Veldig hyggelig for vi har så mye ting og snakke om... Jeg har termin 16 juli og skal føde på Bærum. De andre jentene skal også føde på bærum og vi har termin rundt samme ukene hele gjengen. Fra før har jeg en gutt på snart 4 (september). Jeg har tidligere prøvd og få kontakt med andre julijenter fra asker så veldig hyggelig at det er noen her...
den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2009 når skal dere møtes neste gang da? Hvilken aldersgruppe er dere? Jeg er 33.
Moniqe78 Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Hei, vi er i aldern 29 -32-33 tror jeg. Jeg er 31. Vi skal treffes til onsdag hjemme hos en av jentene på Rykkin. Du kan jo bli med oss? Jeg har bodd i oslo før og kjenner ikke så mange her i asker så det er hyggelig og treffe andre.
Moniqe78 Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Heisann igjen, jeg skal ned til asker nå snart. Kan jo treffes på Kaffebrenneriet en tur og ta en latte? kl 13? Jeg er på nett halv ett igjen så da sjekker jeg om du kommer.. Om det er andre i asker så kom gjerne ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå