Gå til innhold

noen med kul på magen enda??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det ingen ting... Min nr 2 også, men ingen mage. Rart... Kjenner jeg blir veldig usikker når ingen ting skjer liksom, men skal på sjekk hos jordmor neste uke, så da får jeg vel litt mer bekreftelse... Er i uke 14...

Annonse

Takk for svar så langt:)

Jeg får de to mine siste tett. under to år mellom. Jeg blir også undrende.... siden mine to siste svangerskap har vært ganske like og magen har kommet raskt. Men denne gangen er liksom alt anneledes, Jeg har jo sett babyen der inne. en liten spire med et hjerte som slo. Var på tidlig ul og det var det eneste de fikk ut av det, men jeg vet jo at det en en liten baby der inne ihvertfall:) Jeg venter på magen jeg også. Men skal jo være glad hvis jeg blir litt mindre enn med de to forrige.. Har hatt kjempe mager og folk har sagt når jeg har igjen 3 mnd...ÅÅÅ se den der vil snart ut!!!! he he he tungt å bære så lenge også. Har fått store barn. 1. mann var 4150 og andre mann var 4500, 3 uker før termin.

Jeg er i uke 14+4 i dag og har fått stor babymage allerede, dvs at den vanskelig lar seg skjule lenger :)

For bare 3 uker siden hadde jeg bare en bittepitteliten kul, så den har vokst betraktelig de siste ukene. Når magen først kom, så kom den veldig fort. Dette er min første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...