Tvillingmamma2010 Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Jeg hadde IKM i uke 23. Første PP. Syklusen min har vært regelmessig på 31 og 32 dager hele tiden, også etter p pille slutt som var i desember. Helt utrolig, men nå gikk jeg 9 dager over IKM, aldri skjedd før. Hadde et lite håp, men så kom TR i går... Jaja, går helt greit, tross alt første PP. Tenkte jeg skulle prøve CB eggløsningstester nå. Litt usikker når jeg bør begynne å teste. Bør jeg ta utgangspunkt i 31 og 32 dagers syklus eller 39 som jeg hadde nå, som jeg aldri har hatt før... HMMMM.... Satser på et vår barn nå......
Helga80 Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Vil ikke skremme deg, men din mens kan være en tidlig sa, de fleste sa oppleves som en sen mens, noen ganger litt kraftigere, noen ganger ikke. Da vil du mest sannsynlig fortsatt ha hcg i urinen, så kanskje lurt å teste? Da blir det lettere å planlegge neste syklus iallfall. Tror uansett du burde ta utgangspunkt i 31-32 dagers syklus, det er og mye mulig at det er kroppen som spiller deg et puss nå da du har begynt å fokusere på dette. Skjer stadig vekk med folk her inne! Lykke til:-)
Tvillingmamma2010 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2009 Helga80 Jeg føler at TR er som den pleier å være... Hvordan oppfører en tidlig SA seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå