Frøken Lakenskrekk Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Uff, har hatt sånn halsbrann de siste to dagene nå.. Og det ser ikke ut til at det gir seg. Noen som vet om noe som hjelper mot det?
skilt Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Har du prøvd melk? Det hjelper alltid på meg.. :-) Har halsbrann hver dag nå, og drikker MASSE melk, hehe, jenta her får sterk beinbygging! Ellers kan melkesjokolade eller love hearts hjelpe! Også er det jo en finfin unnskyldning til å unne seg noe godt!! :-)
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Gaviscon hjelper veldig. Du får det apoteket både i flytende form og som tyggetabletter. Jeg foretrekker å tygge tabletter. Smaker helt ok. Disse legger seg som et lokk over magesekken og hindrer sure oppstøt og halsbrann. Ellers bør du ungå sterk mat, juice, sitrusfrukter og om du er veldig plaget.
Frøken Lakenskrekk Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2009 drikker som regel MYE melk hver dag, får prøve å drikke det litt mer spredt utover isteden for bare til måltidene
09 <3 16 <3 Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 samarin !! gikk med halsbrann i en uke jeg. etter ett glass samarin har jeg nesten ikke hatt halsbrann lengre.
skilt Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Ja, du må drikke melka akkurat når du kjenner halsbrannen!
❤Silly Dilly ❤ Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Jeg har vært veldig plaget med sure oppstøt, som er samme behandling som halsbrann, og det eneste som funker for meg er fruktsalt som man får kjøpt på matvarebutikken.. Har prøvd Gaviscone, men jeg klarer ikke å svelge det pga smaken, verken tyggetablett eller flytende.. Grøss..
Svensk tjej Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Råa morötter är mitt tips. Får det oftast när jag lägger mig och äter jag några innan då så känner jag inget. Testa det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå