Gå til innhold

Andre her med termin nå straks?(jeg har 11 juni..imorgen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin imorgen....ufattelig mye vann i kroppen og veldig gravid-lei.. Føler alle andre i hele verden har fått før termin, men ikke jeg. (Vet at dette ikke stemmer...men har problemer med å være realistisk nå..)

Jeg lengter og lengter etter at fødselen skal sette igang..heldigvis jordmortime imorgen, håper hun kjenner at jeg har åpning..Sist fredag hadde jeg ingen åpning. Huff!!! REDD FOR Å GÅ PÅ OVERTID! Dette tar på psyken...

De andre jeg kjenner som venter i denne perioden har allerede fått og det virker som jeg er den eneste i verden som går og venter.. Er det andre der ute??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg venter og venter og venter.... Har termin 14. juni..... Ble lagt inn på sykehuset i går pga svangerskapsforgiftning, men fikk komme hjem igjen i dag. Har 1 cm åpning og halvveis moden. Føler ingenting skjer og er så DRITTLEI av å vente for å si det rett ut :P Har, som deg, kroppen FULL av vann og all ventinga er en psykisk påkjenning. Men jeg prøver å motivere meg med at jeg venter på noe så utrolig bra! Tenk at nå er han er snart!!!!

Lykke til, håper det setter igang snart for oss begge :)

Skrevet

Skjønner deg godt. Har termin i dag og treor ikke denne babyen kommer på eget initiativ for å si det sånn... Er fulstendig utslitt både fysisk og psykisk og jordmor har ikke sjekket åpning, men tror ikke det er så mye å sjekke etter.Har og time hos jormor i morgen.

Har i tillegg skikkelig fødselsangst, så vil bare ha det overstått, for det blir bare værre jo lenger tid jeg går sånn som dette.

Var godt å se at det er flere enn meg som er gravid-lei uten å være på overtid enda

Skrevet

Jeg hadde termin på mandag...og eeeeer så drittlei!!

Kan nesten ikke gå femten meter uten at kynnerne tar ordentlig tak og bekkenet sviiir....

Skrevet

Hm, jeg er veldig spent på morgendagen kjenner jeg....Jeg håper virkelig det er åpning nå!!

På en måte godt å høre fra andre i samme situasjon som meg.. så føler jeg meg ikke så alene. Ja jeg prøver også å motivere meg med at jeg venter på noe helt ufattelig bra. Det sier sambo til meg hele tiden. Han tar dette helt med ro og sier: "Slapp av, han kommer jo innen kort tid uansett" . Men da blir jeg nesten litt provosert, for han kan slappe av ja, men det er ikke han som har denne lille i magen sin og har hatt den der i 10 mnd......(huff, hør så negativ jeg er....)

Jeg skulle klart meg rimelig greit hvis jeg var i stand til å finne på ting og få tiden til å gå, men med så mye vann kan jeg ikke gå utforbi døren nesten. Jeg ser ikke ut, og jeg kommer ikke inn i noen sko..ikke engang svære tøfler.. Ser helt vannvittig ut.

Lykke til !!!! Jeg krysser alt som krysses kan for at vi snart får bli foreldre ;)

Skrevet

Hei godegodemamma:

Så uendelig herlig å høre fra andre i samme situasjon. Jeg føler meg lik som deg, føler ikke at han kommer til å komme på eget initiativ. Redd for at jeg må bli satt igang, og det blir verre jo lenger tid det går!

Jeg anbefaler deg å be jordmor sjekke imorgen om du har åpning. Da vet du hva du har å forholde deg til. Når jeg fikk beskjed i sist uke om at det fortsatt kunne ta en del tid ble det på en måte en lettelse, for da slapp jeg å gå rundt å lure på om det skulle skje hver eneste dag. Jeg måtte liksom bare slå meg til ro med at det var en stund igjen. Nå er jeg veldig spent på om det har utvikla seg noe hos meg siste uken og gleder meg til imorgen...

Krysser fingrene for deg også!!! Håper du føder snart....Jeg vet akkuratt hvor lei du er og skal vedde på jeg er minst like lei...

Skrevet

Stakkars deg som er på overtid!! Huff huff...håper inderlig du slipper å gå mange dagene til :(

Skrevet

Hvis jeg får beskjed om at jeg fortsatt har langt igjen imorgen......så tror jeg at jeg setter meg ned og griner og klarer sikkert ikke stoppe! Jeg har bare så uendelig lyst å bli kvitt alle plagene og få min lille skjønne gutt ut i verden... Er så vondt med alt dette vannet i kroppen :(

Skrevet

kjenner jeg blir lei jeg og ja..2 dager til termin.... hadde mensen termin 27 mai..ul termin 12 juni

Skrevet

Jeg har også termin i morgen, 11 juni, men skal heldig vis bli satt igang på fredag! Jeg er så sliten fysisk og psykisk pga alt for lite søvn... Har slitt med bekkenet siden uke 13, vært avhengig av krykker og i en periode brukt rullestol! Nå er hodet festet, så de siste ukene har jeg endelig fått følelsen av å LEVE! :-D MEn allikevel er bekkenet et helvete om natten, så jeg våkner hver til annenhver time for å snu meg eller gå på do så jeg har ikke hatt en natt med sammenhengende søvn siden.. tja... Dovre falt?

Skrevet

Har termin i dag. Er sliten av å vente. Har vondt i bekkenet, sover dårlig, var ikke moden på mandag, er veldig redd for at noe skal være galt, magen har ikke vokst noe særlig på lenge, og jeg er lei av "Har det ikke skjedd noe ennå?" allerede før termin... Er livredd for å gå i to uker til!!!

Skrevet

Har termin på fredag 12. bare 2 dager til :) Håper virkelig hun kommer snart.

Har mens smerter og vondt i korsryggen hver kveld.. tror liksom det skal skje hele tiden men neida det går vekk etterhvert..

Skrevet

Jeg er 10 dager over termin!! Her lønner det seg å være positiv :-D

Skrevet

Herregud...TI dager?

Jeg NEKTER å gå så lenge...jeg klarer bare ikke. På ultralyd ble terminen flyttet fra 26.mai til 8.juni...føler faen meg jeg har vært gravid et år snart!

Skrevet

Da har jeg vært på kontroll og fått beskjed om at jeg fortsatt ikke er moden eller har noe åpning. Jeg må belage meg på å gå på overtid og vil ikke bli satt igang før 23 juni hvis ingenting skjer. Jeg synes det er veldig urettferdig. Leser her at noen blir satt igang før, det vil jeg også! Men jordmor sier det ikke er akutelt..selv om jeg har mange plager og sliter med vannvittig (bokstavelig talt) mye vann i kroppen, og psykiske plager. Idag har tårene runnet ifra morgen til ettermiddag uten stans og jeg føler jeg er på vi inn i en svangerskapsdepresjon. Men ingenting vil de gjøre for å få meg igang før 12 dager overtid... Jeg aner ikke hvordan jeg skal orke dette... kommer meg ikke utforbi døren da jeg verken kan gå eller kjøre bil med disse forferdelig hovne beina...

Nå håper jeg bare ikke mannen flytter ut disse siste 12 dagene (satt litt på spissen) Men jeg er jammen ikke lett å leve med nå. Jeg tar til tårene hele døgnet og er veldig veldig sliten. Tåler ingenting, er sikkert et mareritt å være i hus med.

Skrevet

Jeg har termin i morgen 12. juni og legen hadde nesten "lovet" meg å føde før. Ikke så mange fysiske plager, men vilt lei!!! Smyger meg rundt i nabolaget og orker ikke alle " Næmmen er du her enda" - kommentarene... Legen sjekka ikke engang modningen i dag, men han har satt opp ny time allerede på tirsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...