*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Hva er det som skjer i magen når det kjennes ut som om alle musklene i hele magen knyter seg sammen? blir helt hard og kjennes ut som om jeg strammer musklene alt jeg makter liksom?
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. juni 2009 Ingen flere som har det slik eller vet hva det kan være?
minimoya Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Da har du kynnere ;-) Om du får "svake" smerter / muringer i nederste delen av magen og ryggen er det trolig de såkalte modningsriene. Får du ekte rier vil du mest sannsynlig kjenne disse som en del krafigere tak i mage og rygg.
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2009 Jeg hadde regelmessige rier i en time i morgest, kjente dem veldig godt igjen etter forige fødsel (to år siden) Men dem ga seg, og siden da har jeg hatt det som om musklene strammer seg hele tiden
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Er nok kynnere vil jeg tro, de kjennes slik ut :-)
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2009 Blæh.. Jeg vil at det skal skje noe nåååå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå