Gå til innhold

kan noen dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mensenlignende smerter (vondere) siden i morges (ca. kl 11.00 )som kommer og går(4-5 i timen)...har mer vondt i bekkenet når jeg går enn vanlig...er bare 36 uker, så lurer på om dette er falske rier? Varer di vanligvis så lenge? en hel dag?

Dette er min første...så har ikke peiling...hmmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke selv jeg...Har det oxo sånn og med ned press,men husker ikke åssen det var for 12 år siden heller....

Skrevet

uff...har vondt ennå...begynner å bli lei nå...blir ikke vondere...skulle nesten tro d var diare...men ingenting kommer ut...aoa!!

Skrevet

Det høres litt ut som maserier for meg (men jeg er ingen ekspert).

Rier stopper ofte opp hvis du beveger deg/reiser deg, mens kynnere gjerne slipper taket.

Rier skal ofte vare litt lengre i tid pr rie for å ha god virkning (minimum 1,5 min tror jeg de snakker om), mens maserier gjerne kan komme ofte men varer kortere tid før de slipper taket igjen.

Rier tar seg som regel opp i styrke og hyppighet etterhvert som timene går, mens maserier/falske rier kan vare i dagesvis uten at det nødvendigvis blir sterkere/verre.

Håper det enten går over for deg eller går over til rier, har hørt om flere som blir veldig slitne av å gå slik over lang tid.

PS: Blir du engstelig så ring føden og be om en sjekk :)

LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...