Gå til innhold

GRAVID!??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2PP.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulere så myyyye Juliann med spire i magen, og alle dere andre som også har fått positiv test:):)

Masse lykke til til dere alle i svangerskapet, kos dere masse og nyt tiden:)

babystøv mottas med takk, hehe:):)

Har ikm 18.juni her og er i vår 3pp:)

Wish us good luck:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk pos test i dag morges, så nå er jeg superglad:-) Nå får vi håpe alt går som det skal, det hadde vært stas å gi lillegutt (1 år og 9 mnd) et lite søsken!

Gratulerer til dere andre som er gravide, så håper jeg de som venter i spenning også får en positiv overraskelse:-)

Skrevet

Gratulere så mye til deg også hannemor82:)

Så utrolig gøy å høre at det er mange som har lykkes i denne pp:)

Håper jeg også er en av de heldige:D

Masse lykke til til dere alle :D

Skrevet

GRATULERER så mye hannemor82, så GØY:):) Når blir det termin på deg da? bruker du babyverden kalkulatoren? Jeg har 19.feb ifølge den!

Hva gjør du nå da?! Tok du flere tester også? Tror liksom helt på det jeg, så lenge ingen lege eller jordmor kan bekrefte det. hehe!

Skrevet

Tusen takk for det, Juliann10, og gratulerer så mye til deg også!!!

Ikke helt til å tro dette her nei:-) Termin på babyverden er 22. feb, så da er vi like ved hverandre! Med nr en gikk jeg 8 dager over terimn, så kan vel plusse på noen dager, selv om det jo ofte kommer før med nr 2.

Akkurat nå tar jeg det hele litt med ro, har jo tydelig sett strek, men klarer ikke helt tro det likevel.. Men er nok litt som deg, tror det ikke helt før lege eller jordmor har bekreftet. Jeg tok en test i går kveld og en i dag tidlig. Du da, har du noen barn fra før, eller er det første gang?

Skrevet

Er jo "erfaren" i forhold til meg du..blir nr 1 dette..kjempespennende;) Kommer midt u husbygginga, men d passer vel aldri bedre elle verre..Akuratt ferdi med spesial utdannelse, så passer bra sånn sett:) Jobber du eller, hva jobber du som? Har sååå lyst å si d til folk, må nesten konsentrere meg for å ikke plumpe ut med det..hehe! du da, ska du si det til noen? H¨åper februar er en grei mnd å få på da, når fikk du sist?! Var egentlig innstilt på at det ble et vår barn, men så gikk d jo fortere enn forventet;) og jeg som drakk i helgen da, uff..angrer en del nå, selv om det var "gøy" å få en "siste fest" som ble bra!!

Skrevet

Hei Juliann10:)

Skulle bare fortelle deg at jeg selv er februar-jente:)

Jeg kunne ikke hatt bursdag i en bedre mnd (tror jeg da) :)

Alltid tidlig ute å aldri yngst i klassen (når jeg gikk skole da)

I russetiden hadde jeg heldigvis fylt 18, så kom inn på uteplasser:)Mange fordeler med å være født tidlig på året:D

Så svar på spørsmålet ditt er at februar er en suuper måned å bli født på:D

Klem:)

Skrevet

Gratulerer så masse, kos deg med magen å pass godt på spiren din :)) Veldig glad for at du slipper å bruke måneder og kanskje år :) Ønsker dere masse lykke til :)

Skrevet

Hei igjen Juliann 10,

Mini og jeg har vært på tur i helga, så er treig til å svare. Er kjekt å være ferdig utdannet og ha jobb, så slipper men å bekymre seg for sånne ting. Jeg jobber som optiker. Er rimelig lei av sjefen, så sånn sett passer det også bra, en permisjon til å kose meg i og i tillegg tid til å tenke på hva jeg vil videre. Jeg klarte ikke holde tett tid de vi var på besøk hos i helga, for jeg kjenner dem veldig godt, og måtte ha en unnskyldning for å ikke drikke vin, og klarte ikke lyve.. Men uansett er det godt å ha noen utenom som vet det, så har man noen "utenforstående" å prate med dersom det skulle gå galt.

Førstemann ble født i september, da tenkte jeg ikke en gang på termin da vi satt i gang. Denne gangen var det mer planlagt på begynnelsen av året. Tror feb er en bra mnd, da slipper vi å gå høygravide og være fulle av vann midt på sommeren;-) Og som drømmejenta skrev, kjekt å være født tidlig på året når man blir eldre. Også med tanke på at 6-åringer er ganske mye eldre når de begynner på skolen om de er født i feb enn sent på året.

Ikke bekymre deg for at du drakk forrige helg du, det har nok helt sikkert gått bra. Med nr en var jeg på to fester og drakk uten å ha anelse om å være gravid (trodde vi hadde bomma helt på el)

Ha en fin gravid-uke :-)

Skrevet

Ja det er i følge babyverden. Sist fikk jeg en gutt i januar. Syns det var en fin tid. Jeg var mye ute og trilla selv om det var snø. Så blir det lysere og vips så er det vår og sommer. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre av forberedelser. Har lyst på en tidlig ul, bare for å høre hjerte slå, men venter nok til uke 11-12. Tar meg en tur til legen før ferien, ca uke 7-8.

Føler meg så oppblåst, så det er bare å gå i vide topper framover, så ingen får mistanke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...