Gå til innhold

noe helt uinteressant egentlig:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir mye tv-titting kveldstid med et lite barn i hus, og merker at jeg henger meg opp i helt andre ting enn før. Som f.eks den reklamen for maling, som forteller deg at dersom du velger den, så vil du kunne bruke tid på alt mulig annet hyggelig(fordi du ikke trenger å male så ofte, sikkert.)

Uansett, er ikke den litt urealistisk? Vi ser bilder av en pappa m baby ute i enga en deilig sommerdag. Ungen ligger og ser lykkelig på pappa, som smiler tilbake - de holder hender, og lille babyen sovner stille.... Har aldri skjedd her! (Og den fornuftige / engstelige mammaen i meg lurer på hvor er solhatten og parasollen???? de ligger jo vitterlig ikke i skygge!) Jeg måååååå begynne å lese bøker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :D

Godt observert ;) I virkeligheten ville de ligget der i 5 minutt, under en parasoll, med solhatt og solkrem på, men babyen ville ha HYLGRÅTT og en lett hysterisk mor ville stått i bakgrunnen med puppen klar og et myggnett i hånda, mens pappaen ble svettere og svettere under snipper :P

Skrevet

Hahahah! vi burde tipse produsenten om at vi har en helt ny ide til mer realistisk reklame. Ville jo uansett ikke kunnet male noe særlig på huset, så han ville jo trengt supermalingen, mener jeg, denne pappaen;-)

Skrevet

det første jeg sa da jeg så reklamen: det går da ikke ann å la en så liten beby ligge uten noe beskyttelse. og sånn midt på gresset..

er så langt fra virkeligheten som det kan få blitt..

tipper det er menn uten barn som har kommet på den ideen :P hihi

Skrevet

Når vi først snakker om å legge merke til små detaljer i reklamer:

Tror det er reklame for rema 1000 sine grillprodukter som skal være så enkle å grille, bare legge hele pakka på grillen. I denne reklamen er det en dame som hopper ned fra et tak, på en trampoline og på en vippe, slik at en sånn grillpakke flyr gjennom lufta og lander fint på grillen. "Hvis du ikke kan imponere med grillinga, så må man imponere med noe annet"- et eller annet. Anyhow; legg merke til at den grillpakka blir kasta på grillen fra motsatt side enn det den egentlig skulle... hihi.. JA det blir MYE tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...