Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo skal ta sædprøve hos Ken Purvis den 25/06. Men stakkars han er jo så nervøs... Jeg skal bli med han å alt det der (men får vel ikke bli med inn på prøverommet :P) men han går bare å gruer seg, og jeg blir ærlig talt nervøs selv... Hva skal jeg egentlig si til han? Huuuuuufff... Også er han jo så klart redd for svaret på prøven... Å redd for om han klarer "å holde seg" de tre 3-4 dagene dem sier han helst skal.. Jeg skjønner det kan være tøft for en mann å skulle ta prøven, og liksom få dommen over manndommen sin men... Altså er det noe bedre for oss damer prøver jeg å si da. Undersøkt opp å i mente med alskens instrumenter langt oppi det hellige??

Så hva skal jeg egentlig si for å trøste stakkaren? Vil jo ikke at han blir så nervøs at han få kalde føtter heller.. Kan legge til at han HATER alt som har med leger å gjøre, og er av typen som aldri skal innrømme at han er syk.. Typisk menn kanskje..

Kjempeglad for råd altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker egentlig at det ikke er så mye vi kan gjøre jeg da... Trur at han kommer til og grue seg uansett hva man sier.. Min kjære er også sjekket.. Han syntes jo ikke at det var morro, men det gikk greit! De kommer seg igjenom det på et vis, så er det over... Det jeg lurer på at de gruer seg til avogtil er at de ikke skal klare og komme.. Det ville jeg vært redd for i hvertfall.. De skal jo prestere, + at alle vet jo hva som foregår bak de dørene, det kan jo slå ut negativt.. Jo og så klart som du sier, de er veldig såre ovenfor manndommen sin.. Som om at man er mindre mann fordi ikke svømmerne er like bra.. TULL...

Dere kommer igjenom det vet du..

Jeg trur forresten at du kan være med inn og ehm hjelpe han=)

Lykke til

Skrevet

Hei!

Vi har vært i samme situasjon og det er ikke så ille som han tror!

De er flinke og hyggelige.

Jeg bestilte time for min mann hos Purvis, og han valgte å gå alene for sædprøven, når jeg var på jobb.Så fikk vi reslutatet i posten etter 3 dager. Resultatet var dårlig, pga av en infeksjon som har ført til tett sædleder. Så fikk han time hos Dr. purvis og han gikk alene dit også,fordi han ønsket det slik. Hadde hørt av homeopaten min at det er veldig "på guttas side"sted og at Purvis er en kul kar.

Han tok en undersøkelse, som var litt ubehagelig, men helt greit+fikk antibiotika og pergo. Han føler seg bedre og tror at ting er i ferd må å bedre seg, så nå håper vi på forbedret resultat etter neste prøve.

Tror han er glad nå,for at han gikk dit og kan bli frisk.

Det er en grunn til at så mange er fornøyde etter å a vært hos Purvis!

Lykke til og prøv å ikke sakke så mye om det, så slapper han kanskje mer av:)

Skrevet

Å, så bra at jeg fant denne tråden!! Sambo har akkurat fått henvisning til test av svømmerne, og gyn anbefalte Ken Purvis. Er det lang ventetid på time der? Han også gruer seg helt forferdelig!! Ingenting jeg sier hjelper...

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Ikke lang ventetid hos Purvis. Sædlaboratoriet har offentlig refusjon, purvis hari kke. Les mer på www.andrologisksenter.no :)

Skrevet

Så man betaler egenandel når man tar sædprøve, men ikke hvis man må inn til konsultasjon hos Purvis?

Skrevet

Tror mannen min sa noe om 600 kr eller noe.Det var uansett ikke dyrt, men man må ha med henvisning. Spiller ingen rolle om henvisningen er til ullevål eller Purvis, bare han tar den med.

Det var kjempelettelse for oss at han testet seg og at vi nå forhåpentligvis er på bedringens vei.

Går å funderer på om jeg kan være gravid(11 pp), men tør ikke å håpe, da jeg aldri har fått positiv test før. Så utsetter å teste i tilfelle tr kommer..

Si til mennene deres at dere har hørt at han er en kul fyr, som er spesialist på dette og som er en av de beste i landet!

Skrevet

Tusen takk for svar dere :) Vi prøver å ikke fokusere nå særlig på det, nå heller prate med han om metallica konseten vi skal på :) Da blir han i humør ;) Men i går trodde jeg rekvisisjonen hadde havna i papirsøpla, -kanskje litt antydning til panikk da :-O Har vist ham bilde av venterommet der da, å han syns det så overraskende bra ut.

Men bare tenker litt videre her.. Visst svaret skulle være dårlig... Huff... Han kommer til å bli knust.. Vet dere om de er gode på oppfølging hos Ken Purvis? Sånn at han ikke tror alt håp er ute...

Skrevet

Håper vi lykkes: du skrev at din samboer fikk antibiotika og pergo?? Får menn også pergo? trodde det var hormoner som stimulerte til eggløsning jeg;) går nemlig på det selv nå..

Alt kommer til å gå bra niccoline. Min samboer trodde aldri at han skulle få det til, men det gikk. Syns faktisk de syter unødvendig..for vi går jo igjennom mye mer enn dem tross alt. Både piller, ting og tang oppi, oprasjoner for å se om alt er som det skal o.l..ikke minst graviditet og fødsel:)... nei fysj. en liten ronkeprøve må de tåle:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...