Gå til innhold

Hva bruker/brukte dere engangsstønaden på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk min idag,har kjøpt litt klær osv til den lille idag,skal kjøpe bilstol senere idag,men hva har dere kjøpt til nå for disse pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vogn og regninger og skatt, og spisestuestoler og garderobe:-)

Skrevet

inn på konto, deler den opp i tolv måneder. Kan jo ikke leve av baare barnetrygda.

Skrevet

-men jeg venter nr 2 og har allerede alt jeg trenger av utstyr (nesten da)

Skrevet

Jeg hadde også det meste fra før av.

Så her ble det:

-regninger

-sparing

-noe babytøy

Skrevet

Betalte regninger,og kjøpte viktige ting til baby som bilstol,stellekommode og lignende... Har ennå noen tusen igjenn som jeg har planer om å bruke på meg selv etter fødselen.. Frisør,spa og nye klær :)

Da skal 9 mnd med graviditet viskes bort :)

Skrevet

og ja, var hos frisøren og hos en fotpleier 1mnd etter fødselen ;)

Skrevet

Litt til babyutstyr (bilsetet vårt ble stjålet sist, så trengte nytt babysete bl.a.). Resten er satt inn på konto til regninger og slikt underveis. I den neste tiden.

Skrevet

hvor mye er denne på? Får alle dette? Dette har ikke jeg fått med meg i såfall!!...hehe...

Skrevet

Eller de som velger det foran foreldrepenger. Det er noen som har jobbet slik de skal, men tjent såpass lite at det svarer seg å ta engangsstønaden i stedet. Dette gjelder oftest studenter. ;)

Skrevet

Jeg la av penger til dåp, også kjøpte jeg klær til babyen, ammepute og forskjellig babyutstyr. Er en stund siden så husker ikke helt alt, men har mye fra før da det er bare to år siden eldstejenta ble født

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...