Stilars Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Jeg bare lurte på om noen andre har hatt erfaring med å plutselig bli veldig kvalm i 3 trimester. Har ikke vært kvalm i det hele tatt frem til nå (uke 29) men plutselig er jeg kjempe kvalm, og spesielt hvis jeg spiser søte ting som sjokolade og syltetøy. skal jo ikke klage , for vet mange går og er kvalme hele svangerskapet, så det er ikke ett klageinnlegg, men lurer på om noen vet evt. årsak og behandling
Birka Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Hei! Jeg har kastet opp gjennom hele svangeskapet ( til nå), men merket en klar forverring ca uke 34-35. Det var så ille at jeg ikke klarte å stå opp, og var i tillegg fryktelig svimmel. Dette varte i to dager. Jeg dro til legen når jeg var på beina igjen og han sa at mange opplevde en forbigående forverring i denne perioden og årsaken kunne være både plassmangel og et oppsving av hormoner. Men nå viste blodprøven tatt samme dag at jeg hadde jernmangel, så det kan kanskje være det også? Det gikk i allefall over.. God bedring og håper du finner ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå