ønsker sårt en spire Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Kjenner at mensen er på vei,og negativ test trodde virkelig at det hadde gått denne gang,m tanke på at eg har vært så mye kvalm og sliten. Pluss tempen er fremdeles høy. Men neida.. Og Nå er att på til min søster gravid også de har ikke prøvd en gang :( livet er urettferdig.. Har blitt sendt til spes gyn,men ikke fått time før i slutten av aug :( har også fått svar på at østradiol prøven var på 70,når den egentlig ska være fra 80 og laaangt oppover og ikke fikk eg noe informasjon om hva som gjør det og hva som kan endre på det ,fikk ingen informasjon rett og slett orker ikke mer..
ønsker sårt en spire Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. juni 2009 Fikk nettopp svar på blodprøven jeg tok på dag 23 i syklusen. Den var på 23.7. Progesteron prøve var det.. Hva betyr det da? Noen som vet?
*Ønskergjerne* Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 hei... det var jo trist å høre at du vil gi opp :/ men du har vel ikke prøvd så lenge ? 6 pp ? det blir bedre og du får nok spire jeg har 25 pp bak meg - så vet hvordan det er å bli lei. tror ditt prøvesvar er ganske normalt - mitt lå på 28.2 ... betyr vel eggløsning det ja du har nok en dårlig dag - så du får la være å tenke så mye på d en stund - så skal du se at gnisten kommer tilbake
ønsker sårt en spire Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2009 Begynner vel på 10 pp idag. Har bare ikke fikset på nicket. Mensen e ikke kommet ennå,men får litt blod på fingen når eg kjenner på tappen. Så den kommer Nok har en super dårlig dag ,så e Nok bare derfor eg føler det sånn. Men blir vanskeligere og vanskeligere for hver pp som går,men det vet vel du gjerne alt om? Håper du får en spire snart ,det fortjener du etter så lang tid..
*Ønskergjerne* Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 10 pp - d er en stund d - men det kan likevel klaffe snart for dere kjedelig med en superdårlig dag - den skjønner jeg godt... :/ er nok andre her som jeg ville gitt muligheten til å få spire før meg - kjenner jeg - det har jeg sagt før å så om jeg kunne gitt deg den muligheten til å få spire før meg - så skal jeg gi deg det uten å mukke nå har jeg venta så lenge - at jeg kan vente litt til har forresten en tattoo som betyr : den som venter på noe godt - venter ikke forgjeves ... så den lever jeg litt etter
flise78 Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Har en dårlig dag selv, men dere jenter har prøvd mye lenger en meg så jeg skal ikke klage, men det er frustrerende lell. Stå på og ikke mist motet jenter....sender god energi rundt om til alle som strever. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå