Gå til innhold

Bugaboo på Tilbud???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett litt på denne vognen,men syns den er veldig dyr.. Har 6 andre vogne fra før så tenkte å enten å kjøpe brukt eller om noen har sett den på tilbud noe sted?? Er det evt billigere å kjøpe fra utlandet?? Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke prøve finn.no, her er det mange som ser ut til å være i perfekt stand. Det blir billigere. Vognen er solid, bruker min Bugaboo Frog til ban nummer 3 og den er ikke slitt nesten i det hele tatt.

Skrevet

På Barnas hus på Alna har røde og orange baser på tilbud.Tror og huske at de var satt ned til 5000,-

Bugaboo Cameleon..

Ja den er dyr,men verdt hver krone!

Skrevet

Prøv www.babycare.nl - de har til 651 Euro + 35 Euro inkl frakt. Husk at du må betale norsk mva + tollgebyr (200,-) i tillegg. Mitt regnestykket summerer seg til kr. 7445,- inkl alt. Da mener jeg du får med et ekstra trekk også...

Skrevet

Beklager, det ble kr. 7830,- inkl alt (med to trekk), på Barnas Hus blir det kr. 9600,-.

Kan også finne noe fint på Finn.no

Skrevet

Feil pris på Bugaboo hos barnas hus! Pris er 8400,-

Baby shop har 9150,-som sin pris..

Men hva om du selger unna de seks vognene du har?

Da er du vel kansje halveis til en Bugaboo??

Skrevet

Jo god ide,men med 3 barn som er unner 3 år og alle sitter i vogn,trenger jeg nok litt mere enn en enkel vogn. Er jo greit å spare litt der en kan om det evt er noen som vet om noe brukt eller på tilbud:-)

Skrevet

wow..har du tre barn under tre år???

Hva med et bæresjal???

Skrevet

Eller tvillingvogn og ståbrett til elstemann

Skrevet

Jeg mener det blir mer på Barnas Hus da vogna kun har med seg basistrekk i prisen. For å sammenligne med babycare.nl har jeg summert på 2 stk trekk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...