Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Altså for at han er utro..vært det mot meg en gang tidligere (altså mange år siden) var da gravid med datteren vår.. Han har et vennskapsforhold til ei han har gått på skole med for en del år tilbake..hun er gift og har barn.. Så noen meldinger inne på telefonen hans for litt siden som ikke gjorde meg glad, og de fra henne var slettet...Bør jeg bekymre meg??? Født 200178 Han 261272
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Følg instinktet ditt !! Du VET du har grunn til bekymring !!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Jeg VET, men vil alikevell ikke vite om du forstår...Elsker denne mannen over alt på jord..og vi har 4 barn sammen..men alikevell..uroer han meg..ofte...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 DU er den eneste som kan ta ansvar for DITT liv !!! Du har alltid et valg; 1. Behold ham, og ha det forferdelig 2. Sett ned foten, gi han EN tjangs til. Når han spolerer den, så er det rett ut !! 3. Kast ham ut, og gå videre i livet ditt. Du vil elske igjen,og da forhåpentligvis en som respekterer deg !! Barn trives bedre med å komme fra et brudd, en å bo i en krigssone. Du har også ansvar overfor barna; de skal lære hvordan et par forholder seg til hverandre, og hvordan en skal la seg behandle. Så igjen; DU velger !!! Om det er enkelt ?? Selvsagt ikke, men hvorfor skal det være enkelt. Du kommer ut av dette styrket, tro meg !! Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå