Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Skriver under hos "amlip" Aurora! :-D
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 hva med Ariel og Ronja? vil ha de begge men kan ikke katta mi hette ariel, hehe..(klarte ikke vente med å bruke navnet)... men ho er død nå da.... og ronja heter ei datter av typen til søskenbarnet mitt...typisk.. lurer på om jeg skal gå for enten: Evelyn som betyr lille fugl..eller Madikken Lotta eller Lovise...
ifie Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 EMMA! Hadde dokker som het Emma da jeg var liten, og selv nå - etter at det har vært på topp ti-lista lenge - er det fortsatt et av de fineste navnene jeg vet om
Perledykkeren Skrevet 10. juni 2009 #9 Skrevet 10. juni 2009 Chantelle og Xenia (uttales senia) etter mine egne jenter (hvorav ei er født og den andre ligger og koser seg med tvillingbroren sin i magen)
MiMa09 Skrevet 10. juni 2009 #12 Skrevet 10. juni 2009 Milla, og dernest Selma. Har også veldig sansen for Oda, Ida Emma, Nora, Julia og Sara. Jeg har visst veldig sansen for jentenavn som slutter på a ser jeg. Har jeg ikke tenkt over før nå...
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 10. juni 2009 #13 Skrevet 10. juni 2009 Amalie, Emilie, Nathalie, Angelica, Adele, Celine
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 11. juni 2009 #18 Skrevet 11. juni 2009 Julia og Leanna (det siste skal den i magen hete visst det kommer ei jente, og det første har vi brukt.. hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå