Gå til innhold

slutt med barnefaren=(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Møkkamann!!

Uff, så kjip verden kan være.

Jeg tror imidlertid at det vil gå bra med deg jeg. Husk at du er sterk og du får økonomiske hjelpemidler. og mannen kan du jo banke opp neste gang du treffer på ham. :)

På en annen side kan det jo hende at han bare måtte ha en timeout og at han kommer tilbake i løpet av kort tid. Jeg prøver for all del ikke å forsvare ham og du trenger selvfølgelig ikke å ta ham tilbake om så skulle skje. Jeg bare prøver å si at hele verden kanskje ikke er helt i grus, selv om du kanskje ikke ser det akkurat nå. Håper alt går den veien du vil at det skal gå!

Hah....hva du skal si til barna???

Kjære deg....sånn som han har latt deg i stikken med alt....så er det minste han kan gjøre og iallefall være med å fortellle barna dette.

At han forsvinner og hvorfor....det hadde jeg iallefall forlangt.

Fasken til idiot.....la sin flotte familie i stikken på den måten.

Sånn bortskjett fra det...så klarer du deg supert,det bare vet jeg.

Du er sterk,fantastisk,flott .....har to flotte barn og snart ett til.

Dette fikser du.....stå på og du får det til akkurat det du vil :-)

Annonse

dusten kommer nok ikke til å vise seg ovenfor barna heller.. har prøvd å snakke med han-slik at han kan komme så vi får ordnet opp i det som må ordnes. men neida.. han orker ikke nå. så dermed så sitter jeg her alene med barna-som lurer på hvor pappa er..

Idiotmann assa. Håper du har familie og venner rundt deg som kan hjelpe deg litt, iallefall med å snakke ut om ikke annet. Men som sagt og nevnt av andre her, du er sterk, du greier dette. Det er jo hans tap og du kommer sterkere igjennom det. Regner han sparker seg selv på foten når han skjønner at han aldri i verden får komme tilbake..

Jeg blir også alene med mine to (dvs, venter nr 2). Det kommer til å gå helt fint! Ikke få panikk, selv om jeg skjønner det kan være vanskelig akkurat nå... Nav hjelper deg med økonomiske spørsmål og håper du har familie og venner som hjelper deg! Masse lykke til!!:) -jeg for min del vil ikke ha en mann som bare er sammen med meg for barnas skyld..han stakk, hans tap!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...