Søtnosmamma Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Nå er jeg så lei kynnerne! Jeg vet at de gjør jobben sin og at jeg skal være glad for det, men så ofte da! I dag har de kommet sjeldnere og begynte så smått å planlegge en tur på butikken. Hva skjer da? De kommer igjen. Bare tanken på å bevege seg gjør at de kommer. De er så sterke at det er vanskelig å gå avslappa når de kommer. Flere som er i samme situasjon? Trenger en liten oppmuntring her, nå.
Fruktvann Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Skjønner deg veldig godt - hadde harde og mange kynnere fra uke 21-37 sjøl (er nå i uke 39). Veldig slitsomt og hemmende! Det som hjalp meg var: 1. MYE hvile. Virka som kynnerne var kroppen sin måte for å få meg til å ta det mer med ro. Ble sykmeldt 100% fra uke 31, og det hjalp mye! 2. Varme bad! Enten i badekar eller varme svømmebasseng. Etter en svømmetur kunne jeg være kynnerfri i flere dager 3. Kos deg og stress ned. Finn ei bok, en tv-serie eller en film og en kopp kakao og prøv å tenke på deg sjøl, og ikke så mye på graviditeten eller alt du skulle ha rukket. Eller, hvis du nærmer deg termin: Kryss fingrene for at kynnerne framkaller rier Her er jeg nå så og si kynnerfri, nå som jeg gjerne skulle hatt dem.....*dunke hodet i veggen*
Søtnosmamma Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2009 Dette høres veldig kjent ut! Har masse kynnere de dagene jeg har fått lite søvn natta før. Kanskje jeg skal bli med mannen på svømminga med vesla i dag? Verdt å prøve. Føler meg så nyttløs når jeg bare ligger på sofaen og leser og ser på TV. Det er jo så mye man skulle ha gjort før den lille kommer.
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Jeg også har masse kynnere - er i uke 33. Bare jeg tenker tanken så strammer det seg til.... Ser ut som jeg får nyte flere dager i badekaret - ingenting er bedre enn å finne noe som roer det ned:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå