Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg begynte med grøt for 1,5 mnd siden har han hatt mindre og mindre lyst på melk. Han har aldri egentlig vært så veldig interessert i mat siden han ble født så måtte gi opp ammingen. No er jeg nødt å gi mer og mer grøt for å i det hele tatt få i han mat. Han får no ihvertfall i seg melk gjennom grøten og klarer å gi litt i tillegg.

Frustrert!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet hvordan du har det!! min nekta mme siden han var 3 mnd, ammet ikke.

men fikk jo i han litt og litt og han gikk opp i vekt og var fornøyd.

Vet det er vanskelig å slappe av med det der, men prøv....drikker han vann og har våte bleier er alt som det skal!! og det løsner!

min er 7 mnd og drikker mme på natta, morran og til lunch. altså 3 flasker om dagen. thats it.

Skrevet

hei. har egentlig ingen gode råd til deg. Meeen vil bare si at du ikke er alene:) Mini vil nesten heller ikke ha melk. veldig frustrerende. Vi også har måtte økt opp med mat for at han skal få i seg noe, og han er heller ikke speielt glad i mat.

Ringte helsesøster til nestle (fikk tips fra frk. freken om at helsesøsterern til nestle er såå grei å prate med) Og ble veldig beroliget etter den samtalen. jeg fortalte ca hvor mye han drakk i løpet av døgnet og hvor mye han spiste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...