janu09 Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Etter jeg begynte med grøt for 1,5 mnd siden har han hatt mindre og mindre lyst på melk. Han har aldri egentlig vært så veldig interessert i mat siden han ble født så måtte gi opp ammingen. No er jeg nødt å gi mer og mer grøt for å i det hele tatt få i han mat. Han får no ihvertfall i seg melk gjennom grøten og klarer å gi litt i tillegg. Frustrert!!!
lillemirakel!! Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 vet hvordan du har det!! min nekta mme siden han var 3 mnd, ammet ikke. men fikk jo i han litt og litt og han gikk opp i vekt og var fornøyd. Vet det er vanskelig å slappe av med det der, men prøv....drikker han vann og har våte bleier er alt som det skal!! og det løsner! min er 7 mnd og drikker mme på natta, morran og til lunch. altså 3 flasker om dagen. thats it.
juliogdesember Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 hei. har egentlig ingen gode råd til deg. Meeen vil bare si at du ikke er alene:) Mini vil nesten heller ikke ha melk. veldig frustrerende. Vi også har måtte økt opp med mat for at han skal få i seg noe, og han er heller ikke speielt glad i mat. Ringte helsesøster til nestle (fikk tips fra frk. freken om at helsesøsterern til nestle er såå grei å prate med) Og ble veldig beroliget etter den samtalen. jeg fortalte ca hvor mye han drakk i løpet av døgnet og hvor mye han spiste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå