Gå til innhold

lei av å "sitte å vente"

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå gidder jeg ikke vente sånn lenger..hun kommer når hun er klar å jeg er ikke herre over det..er så slitsomt å VENTE...har en uke igjen å kan nesten ikke gå en dag til uten å få møte henne...gleder meg sånn...men nå får det bare ta den tiden det tar, skal prøve å bare kose meg helmaks siste tiden for plutselig er det over å tror faktisk jeg kommer til å savne magen å alle sperkene=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg signerer denne.. har også en uke igjen..å veeeeeeldig lei .. alt er kjøpt å står klar.. nå bare venter jeg på minsten :)

Skrevet

Åh, jeg er så enig så enig!! Ikke får vi gjort noe med det, men guuud som jeg gleder meg til å føde denne jenta til verden!!! Blir stadig vekk lurt av rier på kvelden, men de gir seg alltid i løpet av natta, teite greier ;)

Skrevet

jeg kjenner jeg begynner å bli deppa av denne ventinga..har 2 dager igjen bare...og har vondt i hoftene når jeg sitter og ligger...bah,,..blir deppa av sånnt :S kan jo ikke gjøre mye heller...såvidt det går ann å gå en liten tur ut..hva skal man gjøre på liksom?

Jeg vet ikke jeg nei, men idag føler jeg meg som en zombie..lurer på å ringe jordmora å si at jeg ikke vet hva jeg skal ta meg til for jeg blir så deppa og jeg får vondt av å både sitte og ligge, blir jo nesten gal....

så om dere enda klarer å gjøre ting og tang, så er dere heldige..gå ut og kos dere masse og tida flyr :)

Skrevet

En uke igjen i dag jeg også, og kjenner at jeg begynner å bli mer og mer utålmodig. Ikke det at jeg ser frem til fødselen, men gleder meg som dere andre til å hilse på min "lille beboer". Likevel forsøker jeg å mentalt innstille meg på at jeg skal gå 2 uker på overtid så ikke "skuffelsen" hvis det skulle skje blir for stor. For det er jo bare å innse at mange førstegangs fødende gjør nettopp det, selv om jeg selvfølgelig håper at vår lille prins ser dagens lys før termin. Jeg forsøker og så godt jeg bare kan og ikke "lese" for mye inn i hver lille følelse i kroppen, tror til stadighet at jeg kjenner litt mer murring, at ryggen verker litt ekstra osv osv. Han får komme å hilse på mamma og pappa når han er klar for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...