Gjest Bø! Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Sitter de godt dersom de sovner bak der? Begge mine har syntes at sykkelturer er fryktelig søvndyssende, men når de har sovnet henger hodet framover. Det ser fryktelig ekkelt ut, og jeg er livredd for å kjøre over en hump uten at jeg rekker å støtte hodet. Hva kan jeg gjøre for at hodet skal ligge bakover i stedet for? Setet er justert så ungen ligger mest mulig, men det er ikke nok.
Piipii Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Vi kjøpte en sånn nakkepute vi, du vet en sånn man kan bruke på fly eller i bilen
Gjest Bø! Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Funker det? Innbiller meg at det virker motsatt, men det er jo verdt et forsøk:)
Gjest -<<- Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Nei, de har ikke brukt å sitte spesielt godt når de sovner. Vil tro det kan gi nakkevondt over tid, men jeg bruker sjelden å sykle lenge med sovende barn. Hamax Sleepy-setet har en "liggefunksjon" som skal gi bedre sovestilling. Jeg er ikke helt overbevist om effekten etter å ha sett det i bruk, men det er jo noe dere kan vurdere.
Gjest Bø! Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Vi har Hamax Sleepy, og stiller det max bakover. Iblant blir de liggende, men det skal bare en nedoverbakke til så faller hodet fram. Hvis det er et stykke igjen å sykle, har jeg pleid å knyte rundt jakka mi eller meitaien, så det er litt sidestøtte i hvert fall. Det ser litt bedre ut. Men jeg er på jakt etter bedre løsninger:)
bl0mma Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 hadde også dette problemet, løsningen blev sykkelvogn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå