Gå til innhold

Da var vente tiden over!!! :):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Mattis kom 07.06.09 8 dager over termin. 3860 gram 51 cm og 36 rundt hode.

Ble strippet på fredag, var da ikke moden. Men fikk modning rier på kvelden.

Dette hadde jeg hele helgen, ringte føden på søndag i 12 tiden og lurte på om dette var rier eller ikke, de trodde jeg hadde litt sterke kynnere. ( da tenkte jeg hvis dette er kynnere hvordan skal jeg klare riene da) Men de ba meg komme inn for en sjekk.

Kom inn kl 13:00 for registrering. Den ga ikke noe utslag på rier. Men når jeg da sa at jeg følte litt pressetrang, ville de undersøke åpning. Og jo da jeg hadde 4 cm kl 14:00.

Da gikk det litt fortgang i ting, fikk føderom med en gang.

Og derifra gikk det fort, Jeg fødte da kl. 17:23. uten noen form for smertestillende. Sydde et pyntesting og gutten var helt nydelig. han kom med vannposen ut. Knute på navlestrenger, og han hadde bæsj på hele seg hehe.

Men jeg må bare innrømme at denne fødselen var mye tøffer en den første for 11 år siden. Så det de sier at 2 gang er letter tror ikke jeg på lenger :) men at det går forter ja, men da blir også smertene mer

intense.

Nå koser vi oss masse hjemme, litt liten søvn. Men kjenner at jeg er mye mer klar og sikker på meg selv denne gangen enn for 11 år siden.

Takk for nå jenter...Og lykke til med deres fødsler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos lese og masse gratulerer....Her er det 12 år siden og jeg vet ikke hva jeg skal tenke)((

Skrevet

takk takk, prøv å ikke tenk så mye, det som var anderledes var at jeg hadde vondt både i ryggen, magen og mellom bena. Sist gang synes ikke jeg press riene var vonde i det hele tatt. Men nå hadde jeg pressetrang fra 4 cm åpning. men når jeg kunne begynne å presse var han ute på 3 press. Det er ingen som har like fødsler.

Og jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg ikke skulle ha noen smertestillende. Men en periode på slutten der skulle jeg ha alt, og jeg var så sint hehe.

Vondt er det men for en opplevelse

Ønsker deg masse lykke til.

Skrevet

Gratulerer så mye med baby :)

Gleder meg bare SÅÅÅÅ til det er min tur igjen. Bare 2 1/2 år siden sist da.

Skrevet

Gratulerer så masse :) Men det sies jo at man ikke blir regnet som andregangs så lenge det er over 6 år siden sist fødsel, så kan ha noe med det å gjøre at du ikke syntes det gikk noe lettere :) Her er det to år siden forige fødsel og er veldig spennt på hvordan denne blir :)

Kos det masse med tiden frem over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...