Gå til innhold

Kan jeg spise ruccola?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vasker den selvfølgelig godt... men allikevel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvorfor ikke? Spiser alt mulig av salat jeg, vasker den godt bare.

Skrevet

Ja.

Hvorfor skulle du ikke kunne det..?

Skrevet

Vet ikke.. hehe.. alt jeg syns er godt virker å være forbudt for tiden.. :-)

Skrevet

Det er da stort sett bare rått kjøtt og en del oster man skal holde seg unna.

(Ja, en haug andre ting også - men hvor ofte spiser man egentlig fordøyelseskjertelen på kamskjell, liksom =)

Skrevet

he he he.....fordøyelseskjertelen på kamskjell ja....utrolig bra....

Leste det nye heftet som har kommet og ble plutselig bekymra. Ikke pga det jeg spiser til vanlig men det jeg helst SKAL spise. Ikke tåler jeg frukt, da blir det magetrøbbel. Grønnsaker spiser jeg jo men ikke hver dag. Jeg drikker ikke melk og ikke spiser jeg yoghurt så da kommer jeg vel til å mangle calsium. Så tenkte jeg, ja kanskje jeg skal ta de kalsium/magnesium tablettene jeg har i skapet. Men der står det jo, "gravide skal konferere med lege"...... Så i bunn og grunn så ble jeg bekymra for at ungen kommer til å bli født med mangelsykdom.... Ikke så lett all denne informasjonene syns jeg, ikke for meg som er tredjegangs heller...... ;-)

Gjest lillemamsi
Skrevet

hvor finner man dette nye heftet på nett ? ? og hvordan vet jeg at det er det nye ?

Skrevet

Det var en link til en artikkel om det på framsiden av barnimagen i dag, men jeg syns den var litt misvisende... "Sushi står ikke lenger på nei-listen til Mattilsynet" - det har det da ikke gjort før heller ( hvertfall ikke de siste åra).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...