Gå til innhold

Rier i tre kvarter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kynnere i over to uker.

Men i går kveld, da jeg og mannen satt og så på film, begynte jeg å få sterke tak i magen. Dette var noe helt annet enn kynnere, der magen blir hard. Den ble hard nå også, men det bygde seg opp til en topp, og dalte ned igjen. Dette var såpass ondt at jeg måtte puste meg igjennom de, og de kom ofte.

Var sikker på at det var rier. Da det ble så vondt at jeg ikke klarte sitte der lenger, reiste jeg meg og gikk på do. Da gikk det over...

Dette kan ikke bare ha vært kynnere?

Er det dette som kalles for maserier??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er i hvertfall det jeg kaller for maserier :-)

Skrevet

Jeg hadde det slik i forrige svangerskap. Da fikk jeg beskjed om at det var kynnere pga lengden. De var helt forferdelig vonde og var egentlig som rier ift styrke. Jeg ble dårlig og kastet opp, klarte ikke sitte, stå, gå eller ligge, så jeg vandret hvileløst rundt mens det holdt på. Mine kunne vare opp mot en time og var altså ikke sammenlignbare med vanlige kynnere.

De kom heller ikke regelmessig, men jeg hadde flere over en dag.

Skrevet

Når de varer så lenge som det er nok desverre bare maserier ja, eller kynnere..men, om du har noen slike i ny og ne, kan det bare være positivt mht til fødselen.. :) du modnes og gjør deg klar, kanskje du til og med får litt åpning, og alt ikke setter i gang på en gang.

Skrevet

Ok.. så dette betyr ikke at jeg er nærmere fødsel enn om jeg ikke hadde fått det?

Hadde ingenting under sist svangerskap, ikke en kynner engang.

Men nå har jeg kynnere hele tiden, og så kom dette da i går kveld..

Er 1 uke til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...