trebarnsmamma84 Skrevet 10. juni 2009 #1 Del Skrevet 10. juni 2009 Terminen med Emil var den 19.06.08,men hadde på følelsen at eg kom til å gå overtid....terminen kom,og eg var på kontroll hjå jordmor..Ho strippa meg,og med ein gang eg kom heim,kjente eg på smårier...begynte å ta tiden,men det var ikkje regelmessig.Dagen etterpå gjekk eg og med smårier heile dagen,men dei var ikkje sterke i det heile tatt.På søndagen dabba det heilt av,og eg tenkte at dette kom til å ta tid....Gjekk og la meg på søndagskvelden,og vakna kl 3,av at no skjedde det noko.. Hadde sterke rier,med alt frå 5-10 min mellom.Har ca 1 time til sjukehuset,men venta litt med å ringe jordmor.Ringte ho i halv 6 tida,då var riene kraftig.Var hjå jordmor kl 6,og vart sendt med ambulanse kl 6.20. Var på sjukehuset kl 7.15. Over fjellet på veg til sjukehuset var riene nede i 2 minutter,og det vart blålys..Mannen min som sat i bilen bak og køyrde,tenkte sitt,at no føder ho..Han holdt kontakten med familien min,som skulle reise til Kroatia den dagen...dei var veldig spente når dei satte seg på flyet. Kom til sjukehuset kl 7.15 ja,og vart møtt av verdens beste jordmor, Jorunn Ohnstad,og barnepleier Grete Kvåle. Var ikkje så masse framgang,så kl 8 tok dei vatnet i håp om at det skulle gå fortare.Da gjorde det sist,så det gjekk 10 min,frå vatnet vart tatt,til han var ute...Men den gang ei,denne gangen...!!!Kl halv 10,begynte jordmødrene å bli litt stressa,riene dabba av,ingen effekt,varte i 15-20 sekund,og eg var så sliten at eg hadde ingenting å jobbe med..eg registrerte i smertene,at dei snakka om å sette opp drypp,men dei ville prøve akupunktur først...Satte noken nåler,som skulle frigi energien i kroppen min,og jammen fekk eg ikkje meir energi. Riene vart lenger og sterkare, og 3 pressrier etterpå,kl 09.52 kom Emil ut... 3840 g og 52 cm.... Om 13 dager fyller han 1 år...og tiden går så fort..Han koser seg med sine 2 storesøsken...Victoria kl 4 år og Sander på 2 år...og me snakker om å få ein liten til snart=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140235163-emil-sin-ankomst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå