Gå til innhold

menssmerter og vondter..auuUa..

Anbefalte innlegg

Har hatt Mye menssmerter de siste to dagene. Sitter ordentlig foran i symfysen og bakover i korsryggen :-/ Har og masse kynnere, og magen blir hard, men ikke alltid bare i forbindelse med kynnerene!

Jeg har termin om 15 dager. Noen som har det likedan? Dette er vel bare modning, ingenting er på gang vel? For jeg har eksamen på Mandag, og vil ikke ha noen fødsel før det!! Men at det driver og modnes er jo vel og bra?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140235007-menssmerter-og-vondterauuua/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt det sånn en stund jeg også.. Har 12 dager til termin. Mye kynnere nå, og mensensmerter, men skjer ikke så mye mere enn det. Tror dette er modningstegn ja, men trenger ikke bety at babyen kommer veldig snart. Noen bruker visst lengre tid enn andre på denne "modningsfasen". Får håpe du klarer å ha nurket inne i magen til vel overstått eksamen da :) Så får jeg håpe at min kommer innen helgen ;) Lykke til..

Ja, jeg er vel en sånn da, somm bruker lang tid på åpningsfasen. Ja, jeg håper virkelig og gjør så godt jeg kan for å knipe igjen til mandag ettermiddag! ETTER det er hun hjertelig velkommen til å melde sin ankomst :)

Synes igrunn det er spennende dette, og få lov å gå å vente på rier, og kjenne etter tegn.. For da lillemann ble født var det igangsatt fødsel ca 3 uker før termin, så da vondtene begynte med han var det jo ingen tvil om hva det var... Vel, jeg synes det er spennende nå, men synes jo sikkert ikke at det er like ålrait når (hvis) jeg går over tiden!!'

Skal krysse fingrene for at du får babyen din i helga!!

Jeg også har det sånn hele tiden og er 38 fullgåtte uker i dag og har hatt den sånn en stund. Håper liksom det er i gang hele tiden jeg da, men nei. Får satse på at vi får i helgen også får mamman til lukas vente til mandag ettermiddag:) Lykke til på eksamen. To spennende ting på engang da.

her har hodet festet seg i uke 36 og for en uke siden gikk slimproppen og jeg har hatt mange kynnere helt siden hodet festet seg og mensenvondt, men her er det ikke enda skjedd noen fødsel så er vell bare modningsfasen. Jeg har nå igjen 8dager til termin.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...