lykkeligV Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Våknet rett før kl.5 av at jeg kjente det piplet vann ut av meg. Reiste meg opp av sengen, og da sa det "plask". Var mye vann ja!! Dro på sykehuset for å sjekke ctg og ta blodprøve. Ble sendt hjem i halv 8 tiden, for å vente på regelmessige rier. Om jeg ikke har fødet til i morgen, blir jeg satt i gang kl.0800. Dette er spennende!! =) Har forresten 13 dager til termin.
bondeknøl Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 ordentlig missunnelig på deg nå!! 5 dager på overtid nå og kunne virkelig ønske vannet gikk som et plask i gulvet hehe spennende da, får håpe riene kommer snart da MASSE LYKKE TIL!!!!
❤Silly Dilly ❤ Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Så spennende! Jeg har temin dagen før deg,så da er det håp for meg også.. Begynner å bli utålmodig. Masse lykke til
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Å så spennende;) Jeg har også termin 23 juni. Nr en kom en uke før.Så venter bare på at noe skal skje. Heldig du. Masse,masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå