Gjest Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Vi har bestemt oss for å servere pasta salat imorgen i "familieselskapet" til sambo,med rundtstykker til,men hadde jo vært godt om det ikke bare er skinke,pasta og agurk hehe Vi har ikke tid til å lage en stor middag til 7 personer...
Mayken Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Jeg hadde 3 forskjellige pastasalater i barnedåpen for noen uker siden. Den ene inneholder: Kyllingfilet delt og stekt i biter, kryddre litt også mais sukkererter agurk pasta rødløk Kan alltids tilsette litt cherrytomater om du vil. Dressing: 1 pk rømme litt ekte majones 1 pk taco mix Nr.2 kylling bacon sukkererter ruccolasalat agurk cherrytomater ost i terninger rødløk mais dressing: kjøp inn en pakke med gresk dressing (pose med pulver) og tilbered som anvisk på pakken. eller en pk rømme litt ekte majones et fedd hvitløk smak til med salt og pepper nam nam nam
To søte små!!!!! Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Denne er knallgod: Makaronisalat 1pk kokt makaroni ( sånn en rød pakke, og den minste) 1 pk kokt grønnsaksblanding 1eller 2 bokser skinke 1 agurk 1 paprika 2 bokser annanas 1 purre eller vårløk skjær / kutt alt i biter og bland sammen 1 pk majones 1 bx rømme blandes sammen og blandes sammen med resten. 4-6 kokte egg deles og blandes forsiktigt sammen. Litt salt og pepper. Nam nam. Denne er kjempegod og enkel å lage.
MintCondition Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Jeg bruker aldri rømme/majo-dressinger på pastasalat, syns det er ekkelt, fett og klissete Jeg pleier å lage pastsalat sånn: Kok pasta, helst tricolore, og avkjøl, med olivenolje Kylling Oliven Soltørkede tomater Pinjekjerner Purreløk Sukkererter ...eller i grunnen div. av grønnsaker Lager dressing av olje/balsamico/sennep/hvitløk/sukker/sitronsaft, og har over.
Mayken Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 glemte å skrive paprika. Det kan du ha i begge salatene.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 isbergsalat mais agurk tomat stekt kyllingfilet kokte pastaskruer el. rør ristet pinjekjerner Og en god dressing til.... jeg bruker gresk dressingmix som jeg blander i rømme :-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 ja og hvitost i terninger også!
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Takk takk for svar Skal høre med mannen om hva han velger av disse
Bolla:) Skrevet 10. juni 2009 #9 Skrevet 10. juni 2009 ja -pasta(gnocchi eller penne) -kylling -perletomater -mais -agurk i terninger -rødløk -sånn feta snack i terninger som ligger i olje (paprika bruker vi) blande alt sammen...mmmmmm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå