Gå til innhold

Hvordan sjule det lengst mulig?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kommer til å bli alenemor, vertfall slik det ser ut nå..

Har tenkt å sjule svangerskapet lengst mulig, men jeg har alltid likt å ta meg en fest og vis jeg ikke drikker eller røker kommer folk til å reagere!! Hva kan jeg si for å virke overbevisende om at jeg ikke er gravid?

Jeg bor i en bygd der alle vet alt om alle for å si det slikt, og vet en vet alle for å si det mildt!... De i familien som jeg har sakt det til er negative men jeg vil beholde så det er ikke noe spm.. tenkte å holle det hemmelig så lenge som mulig så folk slipper komme med deres meninger uten at jeg vil det..

Tror ikke at jeg er på pencelin vil hjelpe, jeg har vert på fest før på pencelinkur...

Vurderer seriøst å reise til en vennine på andre siden av landet for å få fred!

Fortsetter under...

drikker du vin kan du bytte ut innholdet med noe som ligner.. komme på festen litt senere en andre for da legger di ikke merke til hva du drikker på.. gjorde ikke dette eg, si eg sa det så tildligt at eg va gravid.. men har hørt om folk som har gjort det.. går da an å prøve... har hørt om folk som og har byttet ediket på ølflaska..

Funker bra å fylle vann på en spritflaske og blande sine egne drinker, bare ikke la noen andre smake på drinken din.. ;)

Røyken er det vel ikke like vanskelig å argumentere for å kutte ut? Enten for å spare penger, bli "sunnere" eller et veddemål? Kan også være en unnskyldning for å ikke feste så hardt at du ikke skal sprekke på røykinga.

Lykke til! :)

Heihei.. Jeg har ei venninne som går igjennom akkurat det samme! Hva med å si at du har inngått en avtale med foreldrene dine om at om du ikke drikker før jul, så skal du få så og så mye penger? Altså, et veddemål?! Det funker fjell skal jeg si deg, og venninna mi klarte å holde det hemmelig i 7 måneder ;) Men, etter dette er det faktisk veldig vanskelig å holde magen borte:p hehe!

Ønsker deg lykke til! Fortell oss hvordan det går da?!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...