flise78 Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Hei!! Prøver å bli gravide nå, er på 3 pp. Hadde sex den 29 mai hvor egget foremlig ble rista ut av eggposen for eggløsningsmerter kom rett etter hygge i halmen:-) Et par 4-5 dager etter dette har jeg vært så øm/press i halebenet, aldri vært plaget av det før....er det noen som har erfaring med det?? Har litt ømme bryster, hvilket er normalt før mens om 1 uke men ingen murringer...lure lure!! Andre som har opplevd liknende?
flise78 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. juni 2009 dytter....er det noe som har opplevd liknende??
Belli Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Hei! Ikke haleben, men har smerter nederst i korsrygg, som jeg ikke har hatt før. Vet ikke om det betyr noe jeg heller....men lurer.
flise78 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2009 Jeg også, venter mens på mandag så da får jeg se om det har hatt betydning. Ikke godt å si om det er haleben eller korsryggen, diffust det der. Når har du ikm?
Belli Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Helt ny her inne jeg, så er ikke helt inne i "rekninga":) men tanta skal etter planen komme i morgen. Skal begynne å prøve neste mnd, men har vært litt "uforsiktig" denne mnd. Så ble litt mistenksom:) Veldig diffust det der ja, men jeg klarer nesten ikke sitte på jobb. Har sovet tre timer hver ettermiddag....har du prøvd lenge?
JKM09 Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Har hatt vondt i halebenet, men da var jeg gravid og var kommet ett godt stykke ut i svangerskapet. Har hatt vondt i korsryggen i forbindelse med kommende mens. Kan desverre ikke hjelpe deg noe mer. får håpe du får to strek på testen da;)
flise78 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2009 Er på 4 pp.....ting har vært litt annerledes denne måneden, men som sagt; jeg er en mester å trekke konklusjoner å kjenne etter så her må en bare ta det som kommer....og med godt mot ikke minst. Hadde litt blødning nå i kveld og venter egentlig på mensen, der murrer i magen så det ser ut som om det er i gjære, men men....vi får se hva som skjer. Si ifra hva som skjer, om mensen ikke kommer innen de neste dagene så er det bare å ta en test:-) Let me know:-)
flise78 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2009 Det hadde vært utrolig gøy, men jeg har ikke så store forventinger. Spottet litt nå i kveld og kjenner dem velkjente mensmurringer så det er vel det som er i anmarsj..... Har hørt om flere som kjenner det i halebenet når dem er gravide, men ikke så tidlig som dette. Jeg er ikke plaget med hverken vond rygg eller smerter der bak så det er bare litt snodig:-) Litt inerresant å høre om flere der ute som har opplevd det samme:-)
Belli Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Hei igjen:) Status er den samme her. Vondt i korsrygg, alltid mye verre utover dagen. Og ingen mens....bare murrringer. Hm. Skal til corfu i ettermiddag, så det hadde i det minste vært greit å vite. Kommer til å ta en test om jeg går mye over tiden, men regner med den kommer når jeg sitter på flyet:) Typisk det. Lykke til i hvert fall. Og si hvordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå