Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! Prøver å bli gravide nå, er på 3 pp. Hadde sex den 29 mai hvor egget foremlig ble rista ut av eggposen for eggløsningsmerter kom rett etter hygge i halmen:-) Et par 4-5 dager etter dette har jeg vært så øm/press i halebenet, aldri vært plaget av det før....er det noen som har erfaring med det?? Har litt ømme bryster, hvilket er normalt før mens om 1 uke men ingen murringer...lure lure!! Andre som har opplevd liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter....er det noe som har opplevd liknende??

Skrevet

Hei!

Ikke haleben, men har smerter nederst i korsrygg, som jeg ikke har hatt før. Vet ikke om det betyr noe jeg heller....men lurer.

Skrevet

Jeg også, venter mens på mandag så da får jeg se om det har hatt betydning. Ikke godt å si om det er haleben eller korsryggen, diffust det der. Når har du ikm?

Skrevet

Helt ny her inne jeg, så er ikke helt inne i "rekninga":) men tanta skal etter planen komme i morgen. Skal begynne å prøve neste mnd, men har vært litt "uforsiktig" denne mnd. Så ble litt mistenksom:) Veldig diffust det der ja, men jeg klarer nesten ikke sitte på jobb. Har sovet tre timer hver ettermiddag....har du prøvd lenge?

Skrevet

Har hatt vondt i halebenet, men da var jeg gravid og var kommet ett godt stykke ut i svangerskapet. Har hatt vondt i korsryggen i forbindelse med kommende mens. Kan desverre ikke hjelpe deg noe mer.

får håpe du får to strek på testen da;)

Skrevet

Er på 4 pp.....ting har vært litt annerledes denne måneden, men som sagt; jeg er en mester å trekke konklusjoner å kjenne etter så her må en bare ta det som kommer....og med godt mot ikke minst. Hadde litt blødning nå i kveld og venter egentlig på mensen, der murrer i magen så det ser ut som om det er i gjære, men men....vi får se hva som skjer.

Si ifra hva som skjer, om mensen ikke kommer innen de neste dagene så er det bare å ta en test:-) Let me know:-)

Skrevet

Det hadde vært utrolig gøy, men jeg har ikke så store forventinger. Spottet litt nå i kveld og kjenner dem velkjente mensmurringer så det er vel det som er i anmarsj.....

Har hørt om flere som kjenner det i halebenet når dem er gravide, men ikke så tidlig som dette. Jeg er ikke plaget med hverken vond rygg eller smerter der bak så det er bare litt snodig:-) Litt inerresant å høre om flere der ute som har opplevd det samme:-)

Skrevet

Hei igjen:)

Status er den samme her. Vondt i korsrygg, alltid mye verre utover dagen. Og ingen mens....bare murrringer. Hm. Skal til corfu i ettermiddag, så det hadde i det minste vært greit å vite. Kommer til å ta en test om jeg går mye over tiden, men regner med den kommer når jeg sitter på flyet:) Typisk det. Lykke til i hvert fall. Og si hvordan det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...