Gå til innhold

Hvordan går det med vekten jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har gått ned 5 kilo siden første måling i uke 6. Men regner med det blir en del andreveien de neste måndene. Håper bare ikke det blir for mye for det er ikke alltid så lett å bli kvitt igjen. Uansett viktigst at den lille har det bra da:)

Er 16+5 (tror jeg), og så langt har jeg faktisk gått ned ca. 1 kg - selv om jeg ikke har vært kvalm og har spist godt. Men har vel lagt om kostholdet litt, i tillegg til at det forbrukes 300 kcal ekstra...

Jeg er i 16+4. Har lagt på meg 7kg.

Ganske bra at dere andre går ned i vekt. Jeg er så sulten at det er helt umulig.

(Måtte gå opp litt i vekt for å få mensen slik at jeg kunne bli gravid)

Annonse

Har du problemer med å legge på deg iden du ikke hadde mensen?

lille frø? Ikke svar hvis det blir for personlig. Lurer på hvorfor du sier det er bra at folk går ned i vekt? Sist jeg hørte var det positivt å legge på seg når en er gravid.

Jeg har lagt på meg ca 3 kilo. Er 17 uker idag(Eller 18 ifølge tidlig ul.)

Er 19+5 og har gått opp 8-9 kg. Var ganske tynn før jeg ble gravid, så det var vel et par kilo som måtte på uansett. Men, det ser ut til å bli en tung høst om jeg skal fortsette i dette tempoet. Særlig siden jeg ikker orker så mye trening lenger heller. Maks 3 ganger i uken, og ganske laber innsats. Er altfor mye sliten. Og veldig glad i sjokolade!

Er 19+3 og har gått opp 2 kg. Trente masse før og trener mye mindre nå. Spiser hva jeg vil men passer på å stoppe når jeg er mett og spiser igjen når jeg er sulten. Opplever at kroppen sier ifra og regulerer seg bra på den måten. Holder meg imidlertid bort fra godis i ukedagene men spiser om jeg har lyst på noe. Ikke noen vits i å holde seg.

Hei

Jeg har vært til UL og fått beskjed om ny termin i midten av november. Vil derfor skifte termin gruppe til dere her!

UL avslørte også at det ikke bare var en i magen, men to... vektøkningen har vel vært deretter....:-) Men det går vel bort igjen når man skal amme to??

Slutta og røyke 1 februar- føyk da opp 10kg på en mnd, BANG! :(

Er nå 21 uker, og har gått opp 2 kg siste mnd.

De 10kg skal jeg med glede bære på, siden jeg var flink og slutte å røyke etter 15år me røyking ; )

Er enda røykfri, på 4`de mnd! ; )

jeg er i uke 17+5 og har gått opp ca 5kg, fint fornøyd med at lilletassen får i seg maten den trenger nå : ) men kg stiger når det ikke blir så mye sunt og lite trening, har starta å trene nå for sliter litt med å se tjukk ut som 16 åring og er aldri mer fornøyd med klærene jeg har, men er man gravis så må man bare gota å gå opp, og det må jeg vell inse : )

Annonse

Gjest lillemamsi

Har ikke vekt hjemme...

Men er akuratt passe tjukk ;)

Kanskje gått ned litt for mye, men vet at det kommer seg.

Vet at baby har det bra og at jeg aldri kommer til å bli overvektig uansett hva jeg gjør...

Spiser sunnt og tar tranen min.

Og beveger meg akuratt så mye som jeg føler er passe for meg.

Damene her bør ikke henge seg så mye opp i vekt, merker vel om man blir for tjukk eller tynn.

Viktigere å sørge for at man får i seg de vitaminer og mineraler en gravid kvinne trenger.

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...