Gå til innhold

Da kom endelig tr og jeg er vel offisielt i 1.pp:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på pillen 1.mai, og nå kom tr endelig hjem;-)

Da blir det spennende fremover:-) Klaffer det fort blir det to tette.. (woooo det er med skrekkblandet fryd dette her!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra, så spennende!!

Masse lykke til, håper spira setter seg på første forsøk!!:)

Skrevet

Tusen takk dreamer:-) Og håper inderlig at spiren sitter denne pp for deg også!!!!!!!!!

Skrevet

Ja er det ikke spennende :-)

Håper spiren sitter kjapt!

Her går jeg vel inni 2 pp snart, må bare vente på tr som jeg ikke helt vet når kommer. Men har gått til innkjøp av dagbok slik at syklusen kan loggføres nøye :)

Skrevet

Hei M-79! Stemmer det at jeg husker deg fra 3. tri i høst? Ser du også ønsker to tette. Håper det klaffer raskt for oss begge to:-) Kryss fingre! Jeg venter TR om noen dager, så da er vi på samme sted.

Skrevet

Ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Nei så koselig da:-) Ja stemmer det:-)

Masse lykke til til deg også, kjekt å følge hverandre fremover da:-)

Skrevet

Ja veldig spennende:-)

Lurt å følge med på syklusen ja. Lettere å treffe blink da;-)

Masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk og lykke til til deg også!!!! :-)

Skrevet

Den over var til Novemberknøtt ;-)

Skrevet

Takk:-)

Tolker nicket ditt dithen at du fikk en gutt på julaften. Stemmer det? I så fall er det jo utrolig koselig da, verdens beste julegave! Gikk d bra m fødsel og tiden etterpå?

Skrevet

Stemmer det ja;-) Var en kritisk og lang fødsel, så derfor er det jeg prøver på nr 2 med skrekkblandet fryd... Men må bare hoppe i det også;-) Definitivt verdens beste julegave!!!!!

Tiden etterpå har gått veldig bra:-) Verdens herligste lille gutt! Alltid like blid og glad, og vi stor koser oss:-) Dere da?

Skrevet

Oj sann! D hørtes ikke akkurat moro ut... men godt når d endte bra da. Og så deilig at det har blitt deilige babykostider! Skjønner godt at d er m skrekkblanda fryd... jeg som hadde en lett/normal fødsel synest også det er rimelig spennende (!!!) å skulle gjennom det en gang til (forhåpentligvis! Vi måtte vente 2,5 år for å bli gravid m nr 1). Det der med lette/vanskelige svangerskap og fødsler er jammen urettferdig fordelt... vi får satse på at vi får enkle svangerskap og fødsler i en fei:-)

Vi fikk en nydelig gutt som bare er en stor glede! Han er frisk og blid og så deilig at han er til å spise opp!

Det er vel nå jeg skal si bank i bordet, for det har vert noen netter med skriking i det siste, så... vi satser på at det er noe som går raskt over;-)

Skrevet

Hei dere, får jeg henge meg på???

Husker dere meg da? Fikk nr. 1 i november og har ventet på TR siden slutten av april... Har som dere lyst på to tette, men er forberedt på at det kan ta litt tid! Godt det er flere enn meg som ønsker å bli gravid igjen allerede!!!

Ammer dere???

Skrevet

ÅÅÅ så koselig at vi er flere kjente her da:-) Ja jeg husker deg godt

c",)Smilla:-)

Blir kjekt å følge dere begge:-)

litt travelt her nå, så kort svar, men kommer tilbake;-)

Skrevet

P.S. Ammer fortsatt ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...