grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 unskyld.. må bare skrike det ut.. med hormoner å drit som jeg propper kroppen full av så ser d ut som at gubben må reise med jobben den ene av to potensielle el uker.... FAN!!!!! ååå tenk om vi er såååå heldige å faktisk få el.. å så er han borte?...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Neeeei!!!! Så utrooolig frustrerende!!!!!! Håååper han er hjemme når/hvis du får EL. Krysser alt jeg har for at dere får det til å klaffe denne mnd!
Jelly Belly Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Skal han ut å reise med jobben? Kanskje dere klarer å ordne sånn at du og lillemann kan bli med? Så får dere en tur ut av det?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2009 går ikke det... han jobber jo .. å det er dyrt å reise landet rundt med fly i tillegg så jobber jeg... huff nei hva skal man si?
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 ha sex dagene før han reiser, sædcellene kan jo leve noen dager så da har dere jo en sjangs om å treffe i alle fall:) men jeg skjønner frustrasjonen din:-/ håper han slipper å reise vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå