Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uka har jeg dromt om fodsel mange ganger hver natt. Hver eneste natt har jeg vaaknet 3 - 4 ganger om natten bare av meg selv, ikke fordi jeg skal paa toalettet eller noe (disse kommer i tillegg). Hver gang jeg har vaaknet kan jeg huske en lang drom om alt fra at jeg har fodt masse smaa fisker ( fisken min fikk nettopp babyer),til at jeg maa klare dette alene i en skog eller noe. Det som er litt rart er at ingen av disse drommene er mareritt, virker liksom som om det skal psyke meg litt opp eller noe. Jeg er skikkelig flink til aa fode alle gangene og ja, jeg har rett og slett et skikkelig fodekick naar jeg vaakner:P Dette er rart altsaa. Er i uke 35 naa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. Føde fisker til og med?

Jeg har drømt en gang om fødselen, jeg drømte at jeg bare satt hjemme, også nøys jeg så spratt det en liten gutt ut ferdig påkledd og alt, det var ikke noe blod eller noen ting, også la jeg han i sengen, og lot han ligge der og sove i en slags dvale i tre dager uten å røre han, så jeg glemte av at jeg hadde født, og plutselig kom jeg på at han kanskje skulle hatt mat. Så jeg gikk og ammet han for første gang, tre dager etter han kom til verden :P

Utrolig så mye rart man kan drømme altså, men jeg husker at jeg var veldig glad når jeg våknet da :P

Skrevet

Kan ikke huske å ha drømt om selve fødselen, men drømmer stadig at jeg ikke har mage lenger og at fødselen er overstått. Noen ganger har jeg en baby, men jeg klarer ikke se ordentlig hvordan babyen ser ut i drømmene. Noen av drømmene er så virkelige at jeg må kjenne meg selv på magen når jeg våkner for å være sikker på at den fortsatt er der og at babyen min ligger trygt i magen.

Merkelig hvordan alt dreier seg om det som skal skje. Hele familien snakker og tenker mye på min fødsel. Føles som om de tenker mer på det enn jeg gjør selv

Skrevet

Slik fødsel vil jeg ha! Et lite nys og vips - ute!

Skrevet

Jeg drømmer stadig om at vannet går på ulike måter. Til nå har det stort sett handla om at jeg ligger i senga og er dyvåt (var slik fødselen starta sist), men i natt tok den en ny vending: Jeg lasta vaskemaskina, stabla inn til den var helt stappfull. Plutselig begynte vannet å sprute ut fra vaskemaskina og jeg måtte dra ut proppen i bunnen av maskina. Av en eller annen grunn var jeg helt klar på at vannet hadde gått og at babyen kom. Håper ikke det starter slik... :)

Skrevet

Hehe.. Morsomt hvor mye rart man drømmer :)

Har drømt at jeg har fått babyen de 2 siste netterne.

Første natta drømte jeg at hun kom ut navlen,og at vi kunne ha henne ute en liten stund bare før vi måtte putte hnne inn igjenn :)

Inatt drømte jeg at hun kom ut et lite hull langt oppe på magen. Det er nok fordi hun pressa foten sin så hardt der igår kveld at jeg lurte på om hun kom gjennom :)

Men rart at jeg drømmer hun kommer ut gjennom magen da.. Kom til å tenke på nå når jeg skriver at det kansje skal fortelle meg at det blir keisersnitt! Huff håper ikke det!

Men er koselig å drømme om babyen da. Hver gang jeg har slike drømmer føler jeg meg så mye "nermere" liksom når jeg våkner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...