Gå til innhold

slankemetoder når man ammer litt?


2gutter:)

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen små "kurer" man kan ta sewlv om man ammer litt, har en baby på 7,5 mnd. ammer litt, men ikke mye da han spiser mye anna mat. Trenger en kickstart på slankinga mi, skal gå ned tilsammen 10 kg. 5 kg først nå di neste 2-3 mnd helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på. Har en gutt på snart 9 mnd som jeg ammer ca 4 ganger om dagen. Vil gå ned 15 kilo (tilbake der jeg var når jeg ble gravid), og blir helt deppa når ikke vekta går nedover selv om jeg nå trener 3 ganger per uke, og er mye mer bevisst på hva jeg spiser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.Jeg har gatt ned 8 kilo siden april med vg vektklubb ,var i likhet med dere kjempe fortvilet over alle kiloene som satt fast.Bestemte meg for at nok er nok og meldte meg inn i vg vektklubb,jeg fikk utdelt 1300 kalorier men siden jeg ammer saa la jeg til 500 kalorier.Jeg har trent spinning 4 ganger i uken pluss vekt trening innimellom.Det er vanskelig til tider men det er saa delig og endelig komme inn i buksene mine igjen.Lykke til jenter .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Toronto!!! Jeg har vært medlem i vgs vektklubb før med gode resultater, så tenkte faktisk på dette, men ble litt skeptisk siden jeg nå ammer... Men, det høres jo fornuftig ut å legge til 500 kcal pga amming! Melder meg inn med engang jeg! Hjelper som motivasjon!!! Takk for tipset:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Begynte på Libra-kurs i slutten av april og har nå gått ned over 9 kilo. Synes det har gått overraskende greit.

Følger deres opplegg med mye fiber, magert kjøtt, begrenset potet, pasta,ris, masse grønnsaker og spiser 4-5 ganger om dagen. Trimmen jeg får består av trilleturer siden jeg har en sønn på 6 mnd. Har fullammet til nå og har ikke hatt problemer med melka.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...