Gå til innhold

slankemetoder når man ammer litt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på. Har en gutt på snart 9 mnd som jeg ammer ca 4 ganger om dagen. Vil gå ned 15 kilo (tilbake der jeg var når jeg ble gravid), og blir helt deppa når ikke vekta går nedover selv om jeg nå trener 3 ganger per uke, og er mye mer bevisst på hva jeg spiser!

Hei jenter.Jeg har gatt ned 8 kilo siden april med vg vektklubb ,var i likhet med dere kjempe fortvilet over alle kiloene som satt fast.Bestemte meg for at nok er nok og meldte meg inn i vg vektklubb,jeg fikk utdelt 1300 kalorier men siden jeg ammer saa la jeg til 500 kalorier.Jeg har trent spinning 4 ganger i uken pluss vekt trening innimellom.Det er vanskelig til tider men det er saa delig og endelig komme inn i buksene mine igjen.Lykke til jenter .

Så flink du er Toronto!!! Jeg har vært medlem i vgs vektklubb før med gode resultater, så tenkte faktisk på dette, men ble litt skeptisk siden jeg nå ammer... Men, det høres jo fornuftig ut å legge til 500 kcal pga amming! Melder meg inn med engang jeg! Hjelper som motivasjon!!! Takk for tipset:-)))

Hei.

Begynte på Libra-kurs i slutten av april og har nå gått ned over 9 kilo. Synes det har gått overraskende greit.

Følger deres opplegg med mye fiber, magert kjøtt, begrenset potet, pasta,ris, masse grønnsaker og spiser 4-5 ganger om dagen. Trimmen jeg får består av trilleturer siden jeg har en sønn på 6 mnd. Har fullammet til nå og har ikke hatt problemer med melka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...