Gå til innhold

Får to tette, 15mnd i mellom. Hvem av disse anbefaller dere? For og i mot.. Oth-søskenvogn, Easywalker sky duo eller Tfk twinner twist (sep. kallesjer)???:)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! :)

Jeg har goood tid på meg enda, men har begynt å småtitte litt etter søskenvogn, da det blir 15mnd mellom mine to yngste.

Jeg håper noen kan skrive hva som er bra og evt. ikke, med disse tre vognene..og hvem dere anbefaller og hvorfor.. :)

Mvh

mor til tre med tid og stunder :)

Fortsetter under...

Hei og gratulerer! Har selv 17 måneder mellom mine siste, og det er kjempekos, litt slitsomt og når de har blitt store skal jeg søke jobb som fredsmegler.. De er nå 2,5 og 1 år gamle, og er bestevenner og verste fiender om hverandre ;-)

Til saken!

Både TFK og Easywalker har separate kalesjer, så jeg hadde målt babybagene og gått for den som er størst.. Dessuten er vel TFK den eneste med håndbrems, noe som absolutt ikke skal undervurderes! Det blir tungt med vogn og to barn etterhvert..

Jeg er i samme situasjon, det er 14 måneder mellom mine. Vi har kjøpt en brukt TFK Twinner, og er forsåvidt fornøyd med den. Vi har riktignok en gammel en, så vi har ikke separate kalesjer. Hvis jeg skulle kjøpt den ny ville jeg nok kjøpt en hard bag til babyen, vi har ikke bag i det hele tatt til den lille og det går helt fint det også. Brukte voksipose i vinter og nå har vi en litt tynnere sovepose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...