monkri mamma til 4 Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 hei. lurer på om du ser no graviditet på meg snart j... har 3 unger. jente,gutt og gutt. ser du kjønn? ser du åssen d går med ekteskapet vårt? meg:17.01.77. han:13.03.79 begge to har navn som begynner på m. tusen takk på forhånd.. :-)
monca*84*j12 Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 jupp da.. jeg tipper din 6pp, men hvertfall innen 8pp... Jeg får veldig guttefølse på deg altså, men det kan være at gutta dine er veldig mye lettere og få inn og at det er det jeg føler.. For jeg føler nemlig at det er meningen at du skal ha like mange av hvert kjønn.. så holder en knapp på ei lita tulle denne gangen.. Føler ekteskapet går bra.. Men dere har litt og jobbe med... Ta fri fra barna og fokuser på dere selv.. Tenker egentlig at dere bør sette bort barna en helg og leie dere inn ett eller annet sted.. Gjerne i inspirerende naturskjønne omgivelser.. Prat sammen om alt og la dere inspirere.. Kanskje liten spire blir unnfanget.. merkelig nok får jeg inn at dette lille barnet kommer til og bli unnfanget under svært kjærlige og følsomme premisser... Du blir liksom liggene og tenke WOW etter akten(sorry detaljene her.. hehe) og håper at det resulterer i en spire.. Får sommerfugler i magen på dine vegner her... hehe Ble litt langt dette altså.. Men jeg ble så inspirert! lykke masse til
monkri mamma til 4 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2009 ojjjj!!! dette blir spennende... føler j gleder meg alt.. har et gavekort til en dansketur. kanskje d er d vi skal på? morrsomt at du skriver så detaljert da.. synes d er spennende da du skriver mye.. TUSEN TAKK... Kunne ønske j kunne spå j å, så skulle j spådd deg tilbake. er kjempe glad og tusen takk igjen.. :-) klem fra meg..
monca*84*j12 Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Ja, kanskje det er det dere skal på.. men ta det over en hele helg. ta en natt i køben=) Det er jo ikke alltid det blir så detajert; men noen mennesker er lettere og få inn noe på! Jeg kaller meg ikke spåer egentlig, jeg har ikke noen påviste evner, men jeg har ofte rett og leser mennesker godt.. men er veldig ny i dette.. så ta det med en klype salt da.. klemklem.. Lykke til med El'en da=) stå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå