hm hm Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Noen som vet hvor jeg får tak i sandaler som tåler vann i små str? Kjøpte crocs til eldstemann, men de hadde ikke små nok til minstemann... Greit å ha i syden tenkte Forøvrig utrolig irriterende at den "kranglesiden" nå ligger øverst på menyen, det gjorde den ikke før, så jeg tar feil hele tiden...
mamman til to gutter Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Vi har kjøpt noen adidassandaler i plast til bading. Fant dem i en vanlig skobutikk og tror vi betalte 160kr for dem. Han har til nå kun brukt dem litt ute i hagen og de er ikke gode til det for han ble veldig klam, men tror nok de er gode til bading.
Mom2Two Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Jeg bestilte noen O´Neills (eller hvordan det staves?) på nettet. Tror de er i str. 22 eller 23. Det er slike som tåler vann. Synes Crocs er så stygge at jeg nekter å kjøpe dem;o)
anjaslilje Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 de har kjempefine bade sko på økonomisko til 99,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå