Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Lurer på hvilken av dem som er best til nyfødt??
LHHR Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Du må nesten prøve hva du synes er best. Personlig har jeg brukt Libero til min sønn og vært veldig fornøyd med disse hele tiden, få lekasjer og bleiene inneholder ikke lotion slik pampers gjør, noen barn reagerer på dette. Samtidig synes noen at Pampers sine bleier er mykere og ikke så stive. Alle barn og kropper er forskjellig så vanskelig å anbefale noe. Kjøp en pakke av hver og prøv!
Solskinnsjenta Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Hvis du bestiller libero-pakken fra libero.no får du en prøvepakke. I RIMI sin babypakke mener jeg det er pampersbleier. Tror det var pampers i apotekets babypakke også Da får du noen bleier av hver type. Prøv dem, og så kan du bestemme deg for hvilket merke du vil bruke etterpå. Lykke til
jannemor Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Hei! Jeg har brukt Libero til begge mine to første - primært da grunnet at begge har blitt såre av Pampers nyfødt - bleier. Testet de da de lå i slike prøvepakker - men konsekvensen er at jeg endte opp med Liebro til begge to til de var tørre. Alt er en smakssak - test begge - slik det er nevnt i ovennevnte innlegg!
♡ JuniBolle 09 ♡ Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Jeg synes Pampers sine er best. De er mykere og sitter bedre på snuppa mi ) Og også lettere å ta på. Libero bleiene har vi hatt masse lekkasje med...synes heller ikke de sitter noe godt på henne!
happymum! Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Jeg har byttet litt frem og tilbake. Synes Pampers sine er mykere med bedre passform. Libero kan bli litt klumpete til tider. Nå har vi gått opp en str og fremdeles har jeg ikke landet på hverken det ene eller andre.
MammanTilEmma❤ Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 libero e vel best.. har ikke nå erfaring med det selv, men ei venninne som anbefalte å ikke kjøpe pampers pga fort lekkasje.
pitbull Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 har enda ikke fått min første, men etter noen år på småbarnsavdeling i bhg synes jeg libero er best, basert på minst mulig såre barnerumper, lite lekkasje, lite lukt, og synes de er mykere enn pampers. men ingen bleier sitter likt på alle barn, så det avgjør jo lekkasje problemet stortsett
Lillefisk Skrevet 2. august 2009 #9 Skrevet 2. august 2009 Gutten var var 3160 når han ble født, litt liten altså...er nå litt over 2 uker gammel. Vi har prøvd både pampers og libero og synes pampers er definitivt best. Nesten hver gang vi har brukt libero lekker de ved lårene eller langt oppover ryggen! Men når har blir litt større blir det tøybleier
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. august 2009 #10 Skrevet 8. august 2009 Vi har prøvd begge merkene og foretrekker Libero uten tvil. Pampers inneholder lotion, noe jeg ikke liker. Men de opplevde vi mye lekkasje, mens vi har opplevd lekkasje 2 ganger på over 1 år med Libero. Her passer dessuten Libero mye bedre i passform også!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. august 2009 #11 Skrevet 8. august 2009 ja dessuten så luktet det tiss av Pampersbleien syntes både min mann og jeg :-( Men prøv begge merker og se hva du foretrekker!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #12 Skrevet 8. august 2009 Her synes vi Pampers er myke og sitter godt, men snuppa reagerer litt på lotionen som er i bleiene og blir mer sår. Libero er mer klumpete, men ellers er vi fornøyde med dem. Vi bruker begge deler, men mest Libero.
Ronja&Odin Skrevet 9. august 2009 #13 Skrevet 9. august 2009 pampers helt klart... har ikke likt libero noen gang fordi barna tisser så fort igjennom
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 16. august 2009 #14 Skrevet 16. august 2009 Harn en gutt på snart 2 år, vi bruker Libero sine, syns de er de aller beste. Prøvde litt Pampers da han var nyfødt, men syns ikke de var så bra. Og nå i ferien kjøpte vi pampers bare for å prøve.. Syns de var stive og klumpete. Fyllet som skal fange opp tisset o.l. i bleien ble veldig klumpete når han hadde gått med bleien en stund. Jobber også på småbarnsavdeling, og syns Libero er best. Men selvfølgelig, smak og behag!
Mamma Mim Skrevet 16. august 2009 #15 Skrevet 16. august 2009 Til nyfødt brukte vi Pampers pga passform. Gutten var veldig smal og Libero ble rett og slett for store og klumpete, mens Pampers satt perfekt. Vi brukte vell Pampers til han var 1 1/2 ca og begynte med Up and Go, da likte vi Libero sine best. Mykere og mer bevegelig for ungen. Pampers sine var veldig smale bak (mener jeg å huske) og mye stivere.
MiMa09 Skrevet 28. august 2009 #16 Skrevet 28. august 2009 Jeg sliter skikkelig med å velge. Han lille saken min på under 3 kg da han ble født blir rød av pampers, trolig pga lotion som flere andre har sagt her. Men med libero lekker det hele tida. Det slår omtrent ikke feil, hver gang vi tar han opp etter at han har sovet en stund er han kliss våt på ryggen. Det opplever jeg ikke med pampers. Men er det lotion i alle pampersbleier, eller bare de til de nyfødte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå