♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Hei Monica:) Lyst å prøve å se når jeg blir gravid og hvilket kjønn jeg får? Du prøvde for litt over to mnd siden ca... Vært gøy å se hva du får opp nå Jeg er født 290284 Kenneth 061276 Takker på forhånd for svar klem fra Veronika
monca*84*j12 Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Ja off course.. Beklager jeg er så treig... Jeg får august/septemer jeg... Jeg har følt gutt på deg tidligere trur jeg, men nå får jeg plutselig en jentefølse her... hmmm Hva sa jeg sist? nå på forsommeren? Får høst nå av en eller annnen grunn.. ha en fin kveld klem fra Monica
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2009 hei og tuusen takk:) Sist sa du at du så at barnet kom i mars, så du så graviditet ganske snart på meg, og gutt... Så du ser jente nå?? Så spennende...er mange som har sagt det nå i d siste...Hadde jo selvfølgelig håpet at jeg kanskje lykkes denne pp...har ikm 18.juni, litt over en uke til og synes jeg føler meg annerledes... Har jo ikke tålmodighet til å vente sååå lenge...hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå