Gå til innhold

Er Åre verdt en dagstur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker kanskje å kjøre en tur til Åre i sommer.. shoppe litt og bare slappa ev. er jo ikke lange veiein fra trheim.

Hvordan er det med shopping der?

Noen som kan anbefale et billig og bra overnattelses sted?

Skrevet

Er jo et kjempefint hotell med badeland der (lurer på om det heter holiday inn). Har blitt en del fine butikker der, men ikke mange. En del sporsklærbutikker, peak blant annet. De har også en to-tre butikker som selger fine barneklær, har en del danske merker. Kursen er jo veldig bra, så det lønner seg jo å handle der. Det er også en veldig fin lekebutikk der. Pol og dagligvarer sparer du en del på også. Det er jo greit nok, hvis du bare skal være der en dag. Har hørt masse fint om badelandet der!

Skrevet

syns Åre var kjempekoselig.. Jeg å mannen dro dit en sommer. vi bodde to netter på ei hytte, noen km (2-3)uttafor, Duved tror jeg det het. Vi hadde 6 manns hytte da, fordi 4 manns hyttene var utleid.

Jeg likte hvertfall hytta kjempegodt. Skikkelig koselig, med alt det man trengte i. det eneste negative var vel kanskje at det var køyeseng, der den nederste var litt bredere ca 1.5, så det var ikke så stor plass å bre seg ut på om man ville ligge i samme seng. Men ellers syntes hvertfall jeg det var kjempesupert. Ikke så dyrt heller på sommeren. Det var under 500 lappen for et døgn.

Jeg trivdes hvertfall der :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...