*Nelly* Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Får liksom ikke bestemt meg jeg. kjøpte teutonia fun vogn, med bag og sportsdel. regn trekk, innsektnett. Den er mørke brun, helt ny. Plasten på håndtaket sitter fortsatt på. Har lyst på bugaboo, men er veldig usikker.. et luksus problem kaller jeg dette..hihi..Noen som kan snakke meg til fornuft!!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Hmm... Syns du kan selge den for det du betalte for den (evt. trekke fra 500-1000 kr, bare for å få noen til å velge din vogn fremfor en fra en butikk)... Men å snakke deg til fornuft vet jeg ikke hvordan jeg skal gjøre... Utenom att teutonia fun er jo en veldig fin vogn d også hehe:) Lykke til med luksus problemet;P
*Nelly* Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2009 Takk for svar.. ja, veldig fin vogn, teutonia. vanskelig å bestemme seg. Jeg har fått kjøpt den på et lager salg, så ga ikke så mye for den. ser de selger den for 5990 på : http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=507049&b_kid=240274 Og dette er uten baggen. kan jeg ta 5000kr inkl baggen? Hvis jeg selger den da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå