Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst og legge et kort på meg?

fortsatt ang graviditet da vet du=) og kanskje et på kjærligheten?

280384

tuusen takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klarte og signere anonym.. Det var ikke meningen..

Skrevet

Hei Monca=)

Litt opptatt i unge mødre her...hihi..

Kan prøve meg jeg...Er litt ukonsentrert om dagen,tenker alt for mye på ting som skjer om dagen...

Trakk noen englekort jeg...

Du fortjener det beste,strekk deg ut etter stjernene med dine ønsker og drømmer,inngå ingen kompromisser...Englene vil veilede deg igjennom din intuisjon og dine drømmer!Stopp opp og ta vare på deg selv...Ta en pause..Du og de rundt deg har like stor glede av det som deg,når du har det bra vil du spre det over til de rundt deg=)

Familieengelen kommer opp,så familie forøkelse er ikke langt unna...

Prøvde pendelen igjen og den sier helt klart ja...Du må jo bare bli det snart?!

Håper det...

Får du opp noe på meg?Generelt?

Klem

Skrevet

Du er opptatt Tirsdager til samme tid du også.. hehe Nå er det frustrerte fruer og så privat praksis.. Jeg elsker tv på Tirsdager.

skjønner at du er opptatt... Det har jeg også.. Tru du meg...

så spennende med kortet du trakk.. Høres bra ut.. hehe.. satser på at det blir kids snart da...=)

Pause blir det ja.. Gleder meg til ferie!

Jeg får fortsatt opp mye positivitet rundt deg og forandringer vil skje til høsten.. Jeg føler du snart finner deg selv, og at du får en tilfredshet med livet ditt.. Tenker også at det bare MÅ skje noe rundt deg som er udelt positivt snart!!! Leste du ikke fikk jobben, men jeg trur du får et annet tilbud snart.. Jeg føler bare at ting ordner seg! Som sagt mange gode vibber.....

Skrevet

Hei,hei...tv kveld i dag ja...

Kanskje det skjer noe på ferien=)!!Skal dere noe spesielt sted?

Nei,fikk ikke jobben,men det ville ikke gått uansett hvis jeg kommer inn på skole...For det er nesten umulig å jobbe mer enn 50%,hvis jeg ikke jobber på kvelden noen steder...

Skal på møte med styreformann i bhg til mandag...og diskutere en eventuell avtale ifht til skole...Håper de kan bistå meg med litt ekstra inntekt mot at jeg binder meg der litt etter endt utdanning...Blir spennende å se...Det som skjer er ment å skje iallefall=)!!

husker ikke hva du har sett på meg når det gjelder barn?Jeg har jo to sønner,og ønsker meg veldig en til etter endt utdanning...Hva ser du?Blir det rosa babytøy på meg?hihi...blått er fint også assa=)!!

Skrevet

Hei,flytter denne itilfelle du ikke har sett den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...