Mammapudding Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Mulig det er et tåpelig spørsmål, men jeg har null peiling på bæremeiser. Har lyst å gå litt i skog og mark i sommer og mei taien jeg har er ikke så egnet til det føler jeg:)
It's all about me Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 De sover fint o Bergans bæremeis iallfall.
Mammapudding Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2009 Supert, takk for svar:) Skal se om jeg ikke finner en pent brukt bæremeis..er jo litt dyrt for en ny.
Mrs. Bouquet Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Ja, de kan trygt sove, jenta mi sovnet hver gang. Men de trenger ofte pause, er ikke bare avlsappende å sitte i bæremeis, jenta mi ble i alle fall veldig kald på føttene samme hvor mye vi hadde på henne.
Mammapudding Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2009 Ja det er jo greit å huske på, jeg blir jo sikkert kjempesvett, er lett å glemme at hun kan bli kald da:)
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Kan godt få kjøpe min hvis du bor i Bergen :-) Nesten ubrukt McKinley.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå