CMH Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Tok det lang tid før tennene på småttisene deres brøt frem? Dvs kjente det spisse, taggete i tannkjøttet og til tanna kom? Kjente det idag og tror sannelig det er begynnelsen på to små tenner Litt stolt nå og litt spent på når tanna/tennene kommer.. Hun blir 5 mnd i slutten av Juni
Lunita_ Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 ja da er det like før tanna kommer igjennom..Når min fikk sine to tenner nede,så så jeg liksom tanna igjennom tannkjøttet,ble hvitt..også kjente jeg at d ble litt taggete.så kom de etter noen uker. fikk ikke de første tennenne før han var 8 mnd.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Hvis du kan kjenne taggene, så er de jo på god vei gjennom nå da- grættis så mye;) Jenta mi var bare 3,5 mnd gammel da hun fikk sin første tann, og to uker seinere kom nr to, så det er ganske individuelt dette med tenner=)
CMH Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2009 Ja tusen takk for det. Kjempestolt her, hehe. For bare noen dager siden kjente jeg nemlig ikke disse taggene der nede, men hun har vært mye sutrete og klødd mye.. Så tror det ikke har gått lang tid før disse "taggene" har kommet opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå