linne@ Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Fersking ønsker kontakt med andre som har solstråler med diagnosen cerebral parese. Vår lille sjarmør på 10 mnd er nydiagnostisert, spastisk hemiplegi. Skulle gjerne hatt kontakt med andre, men er skeptisk til å skrive så mye åpent på nettet.
2 gutter og ei lita jente:) Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Hei Er ikke fult så fersk lengere men har samme diagnose. Gutten min er 5 år. Vi fikk diagnosen da han var 8 mnd.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Legene vil sette Spastisk diplegi på 5 åringen vår nå selv om de kliniske funnene ikke er typisk for CP. Og dette pga at symptomene fra tidlig småbarnsalder og konstante MR-funn likevel kan tyde på CP.
Yvonnemor Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Hei! Har en jente på 4 år med ataktisk CP. Send gjerne en mail i "postkassen" min... Mvh Yvonnemor
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 Hei! Jeg har en gutt på snart 3 år som har spastisk hemiplegi. Fikk diagnosen da han var 14 mnd. Det er bare til å skrive en pm til meg viss du ikke vil skrive så masse om det på nettet. Vi har vært borti det meste av trening og hjelpemidler. Har nå startet opp me botox behandling. Gutten min er en kjempe blid og fornøyd gutt! Lærte seg å gå da han var 2,5 år. Klarer seg kjempe fint i lek og sammen med andre barn Det er ingen som merker at han har CP ved første øyekast
linne@ Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2009 Tusen takk for svar Jeg har vært uten pc, og er derfor sen med å skrive tilbakemelding. Jeg vil veldig gjerne høre deres erfaringer, og har forsøkt å finne ut a hvordan jeg sender en melding til hver enkelt. Hmmmm, får det ikke til. Hvis noen av dere leser dette, send meg bare en melding. Håper det går opp et lys da * rødme *.
2 gutter og ei lita jente:) Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har fått Pm fra deg:) og svart deg på mail.
milde Skrevet 18. juli 2009 #8 Skrevet 18. juli 2009 Vi har en sønn med dyskinestetisk cp. Han er snart tre år. Visste allerede fra fødsel av at det mest sannsynlig ville utvikle seg til cp. Mr funn støttet allerede da at det var en dyskinestetisk variant. Likevel sto det ikke i papirer fra leger m.fl. før for et år siden at det var den typen han hadde. Han er mer eller mindre ikke spastisk, men veldig hypoton. Har også vridde bevegelser.
linne@ Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2009 Så kjekt å se flere som vil dele erfaringer. Jeg får dessverre ikke sendt svar til noen av dere, og tror det skyldes at man må opprette en enkel profil, og deretter krysse av for at man vil motta meldinger fra andre. Send gjerne en melding til min postkasse med e-postadressen, så skriver jeg tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå