Bibappelula <3 Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har litt blubbemage. Er slank fra før, men nå føler jeg meg bare blubbete! Er 15+2.....Gleder meg til det kommer en liten kul istedet....!
latskaus Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Har en blanding av blubbemage og kulemage gitt =) Er inn i uke 17 nå.
Gjest lillemamsi Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Har en liten struttekul Eller den er ikke så veldig liten heller, magen kom fortere denne gangen, er 2. gangs
Storegull_09 * Lillegull_11 Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 He he, jeg og følte meg blubben og småfet frem til uke 18-19, da plutselig skyter magen ut og jeg ble gravid..He he.Herlig følese...Men dette er jo så forskjellig på oss damer.. Men kjente meg igjen i det du føler
Hopptetussa90 Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Jeg er i 25. uke og har såvidt begynt å få mage. Ingen ser at jeg er gravid enda. Ser bare ut som jeg har litt ekstra fett på magen
respektatauten Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 jeg hadde litt til overs før jeg ble gravid, og har aldri hatt flatere mage enn det jeg hadde i uke 15, etter mange uker med oppkast og dårlig matlyst... men nå i uke 18 har kulen kommet:D
Maya&Leah*har født* Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Jeg har baby mage :-D Syns veldig godt at jeg er gravid, å får stadig kommentarer på at magen min er såå fin ) hihi!
sommerfe har født! Skrevet 10. juni 2009 #10 Skrevet 10. juni 2009 Jeg ser bare litt tjukk og kvapsete ut. Er 14+5. Gleder meg til det synes bedre, akkurat nå er det bare irriterende at ingen bukser passer i livet lenger, og at magen står ut uten å se gravid ut. Men det er jo en herlig grunn til det da! Er tynn fra før, så synes ekstra godt at det bare er på magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå